Eksperyment z SeoSklep24

Eksperyment z SeoSklep24

Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Co z tego, że masz sklep internetowy jak i tak nie masz ruchu. To jeden z najczęściej pojawiających się sloganów, którymi reklamują się firmy pozycjonujące.

Niestety lub “stety” jest to prawda. Znam setki przykładów firm, które w ferworze walki o ładnie wyglądający sklep zapomnieli o klientach. Piszę Ci o tym, gdyż postanowiłem przeprowadzić pewien eksperyment, w którym zbadam jak szybko (od rozpoczęcia katalogowania) pojawią się pierwsze efekty.

Za satysfakcjonujący efekt przyjmuję zwiększoną ilość wejść na bloga. Firmą, która podjęła się udziału w eksperymencie jest J&J Jakub Brożyna. Będę na bieżąco informował Cię o postępach w pozycjonowaniu jednego z moich blogów. Tutaj możesz sprawdzić co udostępnia w swoim SEO sklepie Kuba.


Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jaka muzyka powoduje, że klienci kupią więcej?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Powtarzałem to często na webinarach...

Zamknij