Jak wypozycjonować stronę | 5 konkretnych podpowiedzi

Jak wypozycjonować stronę | 5 konkretnych podpowiedzi

Jak wypozycjonować stronę

Właśnie analizuję ankiety dotyczące SEO i pozycjonowania. Postanowiłem odpowiedzieć na 5 ważnych pytań w poniższym artykule

Pytanie #1 Jak robić opisy w sklepie internetowym, żeby być wysoko w Google?

Oczywiście na skuteczność tych działań składa się wiele elementów. Jednak podstawa to tworzenie opisów produktów „z ręki” a nie kopiowanie tekstów od producenta czy z innych stron. Google nie lubi kopii.

Dlaczego warto aktualizować treści?

Kolejna sprawa. Oprócz opisów, które się nie zmieniają w skali np. roku warto pisać artykuły (bloga) na sklepie. Dlaczego? Bo Google premiuje firmy, które aktualizują treści na stronie. Dodawanie nowych opisów i nowych produktów też realizuje ten cel.

Na te pytania klientów warto odpowiadać

Warto też tworzyć długie opisy, które odpowiedzą na wszystkie pytania potencjalnego klienta. Przykład: bardzo mało firm opisuje proces pakowania przesyłki czy np. tego jak ten produkt pachnie, leży w ręku czy wygląda po rozpakowaniu.

Pytanie #2 Jak sprawdzić czy moje działania SEO przynoszą efekty?

Na szczęście są specjalne narzędzia, które pozwalają monitorować nasze działania na sklepie. Narzędzia te pokazują, jak wygląda Twoja pozycja w Google i jak zmienia się w skali miesiąca czy roku. Na webinarze pokażę Ci to narzędzie na żywo. Zapisz się tutaj na specjalny webinar

Możesz też stale monitorować ruch za pomocą Google Analytics

Pytanie #3 Jak pozyskiwać prawdziwych klientów z pozycjonowania a nie pusty ruch?

Żeby Twoje opisy i artykuły na blogu przyciągały realnych klientów musisz znaleźć słowa kluczowe, które generują u Ciebie sprzedaż.

Jedna ze strategii polega na tym, że konfigurujesz sobie konwersję (pokaże to na webinarze) i wyszukujesz słowa, które generują u Ciebie zakup. Potem piszesz więcej artykułów i pozycjonujesz to słowo.

Pytanie #4 Jak przebić konkurencję w wynikach Google?

Żeby pokonać konkurencję musisz w skrócie zrobić dwie rzeczy. Stworzyć więcej unikalnych treści np. napisać dłuższe opisy oraz dodać artykuły na blogu. To nie wszystko, musisz też zdobyć więcej linków niż konkurencja. O sposobach na linki opowiem na webinarze. To oczywiście dwie główne metody. Google przy pozycjonowaniu bierze pod uwagę ponad 200 czynników. Dwa aspekty które wymieniłem są kluczowe.

Pytanie #5 Jak najlepiej wykorzystać Google w promocji sklepu internetowego?

Po pierwsze, jeżeli masz świadomość, że warto mieć ruch z Google to gratuluję. Jesteś osobą, która ma szansę zarabiać 2 razy tyle co twoja konkurencja. Brzmi to zaskakująco, ale ciągle spotykam osoby, które myślą, że sprzedaż generuje tylko FB i Instagram. Gdy pytam się czy mają tradycyjny sklep www odpowiadają

– a po co nam sklep, skoro mamy Social Media.

No właśnie… Pomyśl, że jeżeli chcesz kupić ekspres do kawy nie wpisujesz frazy na Facebooku a w Google. Jeżeli nie wiesz jaki ekspres kupić to szukasz opinii w Google a nie w Social Media.

Dlaczego większość klonów Ewy Chodakowskiej się myli?

Oto przykład. Większość osób myśli, że Ewa Chodakowska sprzedaje tylko na Instagramie. Jednak, gdy sprawdzisz jej statystyki to najwięcej sprzedaży generuje jej Google. Jej tysiące klonów o tym nie wie, więc dwoją się i troją na Instagramie a efektów nie widać.

ewa chodakowska ruch

Żeby wykorzystać Google w 100% nie skupiaj się tylko na Social Media, ale załóż również sklep internetowy, twórz dużo rozbudowanych opisów i twórz artykuły na blogu.


Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)