4 krytyczne elementy sprzedającego webinaru

4 krytyczne elementy sprzedającego webinaru

Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Webinary to nadal jedna z najskuteczniejszych technik sprzedażowych w internecie. Zauważyłem, że ostatnio prowadzę co najmniej 2-3 webinary tygodniowo i dlatego postanowiłem podzielić się z Tobą schematem skutecznego webinaru.

Jeżeli obejrzysz wideo do końca masz szansę na uniknięcie błędów osób początkujących. W poniższym nagraniu z Live na Facebooku omawiam 4 najważniejsze etapy webinaru sprzedażowego. UWAGA! Odczekaj około 20 sekund na pojawienie się głosu.


Kolejne, ciekawe artykuły
Jak szybko sprzedać? ( 20 gru,2012 )

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Dlaczego warto uprościć swój biznes?

Przeczytasz ten artykuł w 1 min.W nowym nagraniu opowiadam o...

Zamknij