3 krytyczne punkty perfekcyjnego webinaru

3 krytyczne punkty perfekcyjnego webinaru

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

webinarW dzisiejszym artykule nie będą skupiał się nadmiernie na kwestiach technicznych. Webinar, jak i każde szkolenie powinien mieć pewien porządek, dzięki któremu odbiorcy zapamiętają więcej i co ważniejsze wdrożą wiedzę w życie, czy w prowadzone biznesy. Oto przykładowy przebieg takiego wstępu:

1.       Kwestie techniczne – na początku warto sprawdzić czy słychać nas po drugiej stronie. Nie chodzi tylko o fakt, że jesteśmy słyszalni, ale także o to, czy nie jesteśmy zbyt cicho. Z moich doświadczeń wynika, że leżenie przy głośniku czy uciszanie całej rodziny z powodu cichego nadawcy na webinarze nie jest komfortowe. Część prowadzących webinar po prostu zaczyna mówić, czekając na sygnały od słuchaczy na czacie. Jeżeli nikt nie zgłasza uwag po prostu prowadzimy webinar dalej. Niemniej jednak nie każdy jest na tyle asertywny, żeby zgłosić swoje uwagi prowadzącemu.

2.       Przedstawienie programu spotkania. Warto powiedzieć o tym ile będzie trwało spotkanie, co będzie tematyką webinaru, jak będzie wyglądał program. Jeżeli chcesz zatrzymać słuchaczy przez cały czas spotkania poinformuj ich, że w trakcie ogłosisz konkurs z cenną nagrodą. To spowoduje, że duża część osób będzie słuchać Cię z uwagą.

3.       Przekonaj słuchaczy, że warto Cię słuchać. Jeżeli jest to webinar dotyczący np. zarabiania w programach partnerskich przedstaw swoje zarobki. Mogą to być zrzuty ekranu z konta internetowego, możesz także wejść na swoje konto w programach partnerskich i udowodnić, że stosując dane metody osiągnąłeś konkretne efekty. Naprawdę niesamowicie wzrasta motywacja gdy słuchamy rad osoby, która osiągnęła realne wyniki w danej dziedzinie. Szczególnie pokazanie zarobków może tutaj podziałać jak prawdziwy, motywacyjny dynamit.

Jeżeli chcesz nauczyć się prowadzić perfekcyjne webinary dołącz do nas na Facebooku >>


Kolejne, ciekawe artykuły
2 komentarze
  • Dziękuję Mariuszu za merytoryczny komentarz. Warto trzymać się tych trzech elementów. Myślę, że jeszcze przez kilka lat webinar będzie miał imponującą skuteczność.

  • Trzy podstawowe zasady, który ja sam, także przestrzegam podczas prowadzenia swoich webinarów. Bardzo fajny wpis, ponieważ w bardzo skoncentrowanej formie, przedstawia to co musi – dla początkujących (a i dla zaawansowanych, dla przypomnienia sobie) – rzecz idealna. Pozdrawiam serdecznie

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
O czego zacząć opis aukcji na Allegro? VIDEO

Przeczytasz ten artykuł w 1 min.Rozpocząłem nowy cykl krótkich (tak...

Zamknij