Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Dostałem dziś email z bardzo ważnym pytaniem Co zrobić, aby klienci wracali na nasze aukcje? Odpowiedź znajdziesz w poniższym nagraniu. Ważne, abyś zobaczył cały system, który oddaje Ci gratis. Wiedza zawarta w tym VIDEO może ruszyć Twoją sprzedaż w ciągu miesiąca ( a nawet krócej). Na końcu nagrania zdradzam kilka bardzo ważnych rozwiązań, dlatego warto zobaczyć całość. Proszę Cię także o komentarz. Najciekawsze 5 komentarzy nagrodzę kursem nt. perswazji w sprzedaży (m.in na Allegro) o wartości 97 złotych.


Kolejne, ciekawe artykuły
16 komentarzy
  • Dziękuję wszystkim za komentarze i ciepłe słowa. Właśnie jestem na etapie wybierania zwycięzców konkursu. O wygranych poinformuję na blogu.

  • Bardzo wartościowe video. Trochę inaczej podchodziłem do kwestii kuponów rabatowych. Podsunąłeś mi tym video kilka fajnych pomysłów. Jeżeli zaś chodzi o raporty, to za Twoją ostatnią namową (skype), jestem w trakcie tworzenia 2 takowych.

  • Tak Mirku, to jest fantastyczne, gdy robimy coś nie dla pieniędzy tylko dla satysfakcji, a nagle się okazuje, że to właśnie sprawia, że zaczynamy mieć także pieniądze.

    Życzę tego każdemu. Nie mogę powiedzieć, że osiągam gigantyczne zarobki (jeszcze 😀 ), ale doświadczam przedsmak tego 🙂 A najlepsze jest to, że wiem, iż czym dłużej będę się tym zajmowała z pasji tym zwiększać się będą moje osiągnięcia-sukcesy. Konieczna jest jedynie konsekwencja w działaniu. Nie wolno odpuszczać — nawet jeśli nie ma rezultatów. Przyjdą i będą co raz większe.

    Gratuluję Mirku Twojego $ukce$u z wydawnictwem 🙂

  • Jeszcze mocniej uświadomiłem sobie, że przekazując swoją wiedzę za darmo i otrzymując tak pozytywne komentarze można naprawdę zmobilizować się do jeszcze intensywniejszej pracy.

    Często aspekt finansowy to nie wszystko. Dostałem wczoraj email od wydawnictwa ZNAK, które doceniło moją pracę i zaproponowało współpracę w zakresie recenzowania ich fantastycznych książek biznesowych. Zgodziłem się natychmiast, nie ze względów finansowych, ale ze zwykłej sympatii i szacunku do tego wydawnictwa.

    Pokazuje to, że pieniądze są bardzo często produktem ubocznym naszych pasji. Jeszcze raz dziękuję za Wasze komentarze.
    Mirosław Skwarek

  • pani Mirku, chylę czoła. Ma pan taką głowę do pomysłów, że po prostu nie mam słów!!!!

    A teraz napiszę jak to wideo mogło mi pomóc, gdybym go wcześniej znała.

    Wyobraźcie sobie, że miałam zrobiony kiedyś duży kurs dokumentów google. To był mój pierwszy kurs wideo. Kurs był spory, sporo filmów na wideo. Namęczyłam się okropnie nad edycją. Nie umiałam tego rozpropagować, kurs się nie sprzedawał. Do tego jeszcze dokumenty googla trochę zmieniły się i kurs stał sie częściowo nieaktualny.
    Kurs ten usunęłam z Interkursów i wstawiłam go na stronę www gratis – http://darmowekursy.sekretystronwww.pl/dokumentygoogla/index.htm.

    A co mogłam zrobić: ustawić kupon rabatowy i rozdawać ten kurs tak samo gratis. Ale ludzie by się rejestrowali na interkursach, może ktoś by coś kupił. Taki kupon rabatowy można też wykorzystać róznie, nie tylko na allegro. Dawać za komentarze na blogu, za polubienie FP i różne inne.

    Chciałam ostatnio porobić sporo różnych gratisów. A teraz już wiem jak je rozdawać. Nie rozdawać po prostu jako link na stronie, tylko jako kupon rabatowy z Interkursów.

    Panie Mirosławie, serdecznie dzięki za to wideo, pomysł jest rewelacyjny.

  • Dzięki za wspaniałą wiedzę jaką mi przekazałeś. Myślę że taka wiedza sporo kosztuje a Ty przekazujesz ją za darmo wielki szacunek:-) Mam pytanie jaki poradnik można stworzyć do sprzedaży wózków dziecięcych i ile by u Ciebie kosztowało stworzenie poradnika?

  • Chciałabym jeszcze dodać, że genialnym rozwiązaniem jest odpisywanie na każdą sprzedaż na Allegro ze swojego maila, w którym mamy stopkę z linkiem do strony, czy darmowego produktu.

    Allegro zabrania wysyłania adresów www w komentarzach. Ale możemy podziękować za komentarz odpisując na maila z allegro o otrzymaniu komentarza. Najlepiej w formie imiennej, czyli: “Witam Panie Krzysztofie. Serdecznie dziękuję za Pana komentarz i za miłą transakcję :)” a pod spodem nasza skromna stopka (imię nazwisko telefon i adres strony z bonusem, czy z blogiem czy squeeze page)

    Takiego maila wysyłam również bezpośrednio po zakupie z podziękowaniem i informacją, kiedy wyślę towar.

    To taki mój sposób i działa.

  • Witaj Mirku. Fantastyczny pomysł. Tak prosty we wdrożeniu, a tak niesamowicie skuteczny. Świetnie, że to nagrałeś. Też nosiłam się z takim zamiarem.

    Moim pomysłem było to, aby przedstawić ludziom korzyść, z “zaistnienia” na Allegro z jakimś towarem. Mianowicie, warto zakupić “coś” na sprzedaż. Wystawić to na Allegro bez zysku nawet. Niech by to były dla przykładu zapalniczki. Do każdej sprzedaży dołączyć taki właśnie kupon, wydrukowany na własnej drukarce, tylko w jakiejś fajnej formie graficznej i imiennej najlepiej np. “Kupon Dla Pana Jacka Kowalskiego na kwotę 100% rabatu TYTUŁ PRODUKTU”. Ja wiem, że osoby kupujące nasze przykładowe zapalniczki nie należą do grupy docelowej najprawdopodobniej. Są tego wady i zalety. Wadą jest na pewno to, że strzelamy trochę na oślep. Nie wiadomo, ilu z nich zainteresuje się taką ofertą…. klienci kupujący zapalniczki to najróżniejsze osoby. Powiedzmy, że mój produkt dotyczy informacji o zarabianiu na wiedzy. Mój raport traktuje o tym jak można rozpocząć taką przygodę, aby zacząć budowę własnego odrębnego źródła dochodu. Zaletą tego działania z kolei będzie to, że teraz akurat większości naszego społeczeństwa brakuje pieniędzy. Zapalniczki kupią raczej ludzie mało zamożni. Wiec oni mogliby być zainteresowani prawdopodobnie opcją dodatkowego zarobku. Z kolei jak tak sobie działam w realu to zauważyłam jak wiele osób jeszcze nie ma zielonego pojęcia o takiej formie zarabiania… a więc zaletą będzie to, że docieramy do całkiem “nowych”, “świeżych” osób. Osób, które najprawdopodobniej nigdy w życiu nie słyszały o Interkursach… a co za tym idzie nasz link partnerski będzie ich pierwszym linkiem. Zdobywamy więc potencjalnych klientów-partnerów. Tutaj otwiera się opcja, o której mówisz. Oni kupując cokolwiek na Interkursach pozwalają nam zarabiać. Bo my ich tam ściągnęliśmy + budowa listy adresowej. Teraz z kolei możemy wybadać potrzeby tej listy i zacząć dla niej tworzyć produkty.

    Dzięki 🙂 Pozdrawiam.

  • Witam,

    Bardzo ciekawy firm, dający do myślenia. Zawarta wiedza jest naprawdę an wysokim poziomi i dobrze nagrana.

    Jeśli chodzi o metodę promocji na pewno ją wypróbuję i zobaczę jak działa. Ciekawy też jestem, czy klienci zainteresują się innymi kursami na interkursach.

    Rozumiem Mirku, że listę osób które skorzystają z gratisu używasz później do kolejnych sprzedaży i nawiązywania lepszych relacji?

    U mnie produkt bardziej jednorazowy (materac kupuje się na 10 lat i dłużej). Jednakże myślę o wprowadzeniu kilku dodatkowych produktów, które są kupowane częściej i też mogą być na prezent.

    Dziękuję za ciekawy film dający sporo wiedzy, postaram się też za jakiś czas opisać jak ta metoda zadziałała w praktyce.

    Pozdrawiam
    Robert

  • Panie Mirku, kilka pytań.

    1. Jeżeli sprzedaję na allegro na razie tylko produkty elektroniczne, to czy mogę napisać w mailu, żeby osoba nie klikała w link, tylko przepisała go do przeglądarki? Czy nie będzie to łamanie zasad allegro? Ewentualnie mógłbym napisać maila w postaci html i nie dodawać odnośnika, żeby trzeba było przekleić.

    2. Mówił Pan o poradniku w pdf, ale chyba kurs wideo będzie równie dobry, może nawet lepszy, jeżeli moja nisza – kurs gry na gitarze – tego dotyczy?

    3. Czy dodawanie zbyt dużej ilości gratisów może sprawić, że klient zacznie coś podejrzewać, na przykład, że produkt nie jest odpowiednio dobry. czy raczej zauważył Pan u siebie, że dodanie 2 gratisów do dość taniego produktu – powiedzmy 19 złotych, może zadziałać pozytywnie?

    Ogólnie bardzo fajny pomysł. Dziękuję!

  • Wspaniałe wideo. Wielkie dzięki. Zwróciłeś moją uwagę na kilka mozliwości, które nie widziałem lub nie doceniałem:
    1. Jak wykorzystać jakąkolwiek sprzedaż – przecież nie musi to być tylko Allegro, by powielić szanse na kolejne sprzedaże
    2. Interkursy jako miejsce do umieszczenia swoich produktów. Pokazałeś też zalety tej platformy i potencjał z ofertami, autoresponderem itp
    3. Ciekawe narzędzia jak goo.gl
    4. Cenne wskazówki jak stworzyć produkt i gdzie szukać pomocy w tej sprawie

    A wszystko rzeczowo i konkretnie. Pozdrawiam

  • Witam, świetna wiedza która zmienia sprzedawcę w experta, bez nachalnej reklamy zwiększasz ilość stałych klientów, pozyskujesz nowych- co najważniejsze utrzymujesz relację.

    Zapewne wykorzystam tą wiedzę.

    Pozdrawiam Paweł Stopka

  • Natychmiast wprowadziłem w życie Twoje porady i dziękuje Ci za wartościową wiedzę. Radzę każdemu kto obejrzy powyższe wideo niech od razu działa, bo jeśli odłożysz to na drugi dzień, zapomnisz, nie zrobisz, a tym samym nie zyskasz.
    pozdrawiam serdecznie
    Romek Sagan
    http://TwojBiznesOnline.pl/

  • Mirek Skwarek wyrasta od jakiegoś czasu na mojego przewodnika i guru w kwestiach sprzedaży na Allegro! Naprawdę doceniam twoją wiedzę, sposób prezentacji (rzeczowe, nie na wyrost, wszechstronne i spokojne zgłębienie tematu- “to lubię”:)Rzeczywiście dopiero od bardzo niedawna (tzn 2 tygodnie temu) zacząłem wdrażać w pewnym stopniu tą strategię i już uważam (zwłaszcza po tym wideo), że to obecnie klucz do omijania walki cenowej, której nie znoszę na Allegro i nie chcę prowadzić. Zastosowałem tę zasadę do mojego obecnie tworzonego dużego projektu- produktu informacyjnego. Tak się stało, że natrafiłem niedawno na stronę Ebena Pegana. Obejrzenie z nim wideo uzmysłowiło mi, że od poczatku źle się zabieram do stworzenia swojego produktu. Zrozumiałem że zamiast wybrania swojej niszy i później promowania swojego produktu, nakłania czy perswazji- muszę poznać jakie ludzie mają palące problemy, coś co muszą szybko rozwiązać!

    Dlatego wyszedłem z prośbą na mojej stronie china-town.pl do wypełnienia przez nich dość długiej i nawet osobistej ankiety. W zamian zaoferowałem BARDZO wartościowy bonus. Obecnie mija bodajże 6 dzień funkcjonowania ankiety a ja otrzymałem już kilkadziesiąt wypełnionych ankiet, wiem co ludzie potrzebują PILNIE, jakie mają problemy i wiem już jak i jaki stworzyć mój produkt informacyjny. Ponadto dowiedziałem się co się nie podoba na mojej stronie a co jest jej siłą. Wszyscy automatycznie zapisują się na moją listę adresową- mało tego ankieta jest niestandardowa i ludziom sama ankieta się bardzo podoba (co mnie zaskoczyło:)!
    Widać że ludzie chętnie dzielą się swoimi problemami jeśli widzą że nie dajesz od razu gotowych porad na każdy problem ale niejako rozumiesz dane problemy.

    Czy to się przekłada na sprzedaż? Póki co jeszcze tego nie wiem- dopiero czas pokaże. Ale opierając się na odpowiedziach respondentów odnajduję lukę w ekosystemie która jest niewypełniona i mogę się tam wpasować. I nie nakłaniać czy mocno promować. Po prostu mam swoją niszę która rozwiąże pilny problem danej osoby. Eban Pagan zarobił w ten sposób 10 milionów dolarów(!).Po prostu badając w ten sposób rynek a nie zaczynając od produktu i niszy tylko odnajdując ją. Myślę, że to świetna sprawa!

    Przepraszam, może to nie do końca na temat ale zachęciła mnie wizja tego prezentu za 97 zł więc o ile moje spostrzeżenie uznane będzie za cenne, a wierzę że tak – może mi się uda:)

    Pozdrawiam

    Daniel Jurkiewicz
    CHINA-TOWN.pl
    ps. Ankieta na stronie nadal działa, można ją wypełnić:)

  • Najwięksi marketerzy w Polsce i na świecie wykorzystują potęgę bonusów. Najczęściej się to przydaje, gdy sprzedajemy cudzy produkt np. z programu partnerskiego, wtedy dodajemy jako bonus np. Nasz kurs lub ebook i przez to tworzymy wartość dodatnią, którą klient dostanie tylko u nas.

  • Witam, kolejny raz dowiedziałem się jak można zarabiać na wiedzy i raportach, jak można stworzyć wartość z tego, co się wie, ale mało tego od pewnego czasu zdaję sobie sprawę, że bonus to fajna rzecz, bo klient jest zadowolony a tutaj dodatkową informacją, jak że oczywistą dopiero po zobaczeniu filmu z punktu biznesowego jest by utrzymać kontakt z klientem i tym samym wyprzedzić konkurencję. Same konkrety, DZIĘKI.

Skomentuj Joanna Sitarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)