Co kobieta w czerwonej sukience może zrobić z Twoim biznesem?

Co kobieta w czerwonej sukience może zrobić z Twoim biznesem?

czerwony krawatByć może słyszałeś o tym jak wiele znaczą kolory w pracy naszego umysłu. Najprostszy eksperyment, który udowodnił ich wpływ na mózg polegał na badaniu pulsu u osób zamkniętych w pomieszczeniu pomalowanym na czerwono. Ich ciśnienie krwi natychmiast się podniosło. W tym artykule chcę pokazać Ci w jaki sposób nowe badania na ten temat możesz wykorzystać w swoim biznesie.

Dlaczego nikt nie chciał walczyć z bokserem ubranym na czerwono?

Osoby ubrane na czerwono były odbierane jako silniejsze i bardziej waleczne od tych ubranych na niebiesko (doświadczenie robione na bokserach). Prawie 100% pytanych z kim chcesz  walczyć, czy z przeciwnikiem ubranym na niebiesko czy na czerwono, wybierało przeciwnika w niebieskim stroju.

Nie oznacza to, że masz na negocjacje wkładać czerwony dres, wystarczy zmienić  kolor krawatu. Gdy chcesz pokazać się jako osoba twarda i waleczna – zakładasz czerwony, jeżeli chcesz nawiązać współpracę i pokazać się z łagodniejszej strony wybierasz niebieski krawat.

Jak jedna zmiana może zwiększyć skuteczność kobiecej prośby o 90%?

W kolejnym eksperymencie, ta sama aktorka (raz ubrana na biało a za drugim razem w czerwoną sukienkę) prosiła przechodniów o 1 dolara. Okazało się, że w białej sukience tylko 1/3 przechodniów wręczała jej jednego „dolca”. Gdy założyła czerwoną sukienkę jej skuteczność wzrosła prawie do 90%. Co ciekawsze, gdy prezentowała się w czerwonej sukience, mężczyźni kilkukrotnie wręczali jej więcej niż jednego dolara.

Pomyślisz sobie jak to do cholery wykorzystać w biznesie? Co prawda wystarczy stanąć na ruchliwej ulicy i prosić przechodniów o 5 złotych, po kilku godzinach nie potrzebujesz już firmy,  jednak myślę, że nie o to Ci chodziło. Pomyśl w taki sposób. Gdy wysyłasz ludzi z ulotkami czy zaproszeniem np. do sklepu na fantastyczną promocję, możesz mieć prawie 90% skuteczność wykorzystując wyniki opisanego eksperymentu. Uwaga jest taka, że tak wysoka skuteczność zbadana jest u mężczyzn.

Inny kreatywny sposób na wykorzystanie tej wiedzy to reklama na facebooku. Skoro wiesz, że mężczyźni 3 krotnie częściej zwracają uwagę na kobietę ubraną na czerwono możesz ustawić tego typu zdjęcie przygotowując reklamę na Facebooku.

Jeżeli masz jakieś doświadczenia lub spostrzeżenia napisz o tym w komentarzu.


Kolejne, ciekawe artykuły
5 komentarzy
  • Dzięki za zwrócenie uwagi na kolory. Niewiele osób przywiązuje do nich wagę, a tak naprawdę to doskonałe narzędzie, które umiejętnie zastosowane ułatwia wiele rzeczy.

  • Ciekawe, na kobiety w spodniach również trzeba uważać. 😉 Nie sądzicie, że gdyby to się zawsze sprawdzało to kobiety rządziłyby światem? 🙂

  • Nigdy nie słyszałam o takiej metodzie, jednak wiem, jaką siłę sprawczą mają kobiety – tym bardziej te pięknie i seksownie ubrane 🙂 Jak to wygląda z punktu widzenia faceta? Często są świadomi tego, że próbujemy wykorzystać seksualność i mimo tego się temu poddają. 🙂

  • Witam bardzo zainteresował mnie Twój artykuł .!! Właśnie zastanawiam się nad wykorzystaniem tego przy stronie przechwytującej . Czerwone nagłówki były od zawsze bardzo skuteczne 🙂 ale ta kobieta 🙂 można pokombinować 😉 pozdro!!

  • Powiem Ci, że nie słyszałem o tej metodzie – aczkolwiek chętnie ją sam przetestuję.

Skomentuj Adrian Bysiak Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)