Zdarza mi się za
dawać pytanie Dlaczego nie kupujemy wszystkiego w internecie? Dlaczego pomimo niższej ceny na Allegro, kupujemy dany produkt w sklepie stacjonarnym? Dzisiaj przy – 18 stopniach wybrałem się do księgarni po książki. Mogłem przecież zamówić je w sieci. Dlaczego tego nie zrobiłem?
Myślę, że z kilku prostych przyczyn. Oczekiwanie na paczkę to także koszt, co prawda psychologiczny, ale ponosi go większa część internetowych klientów. Po drugie, zakupy to także forma rozrywki i błyskawicznego sposobu zaspokojenia naszych potrzeb. Kupujemy głównie na poziomie emocji, a logikę wykorzystujemy do uzasadniania naszych potrzeb.
Tego typu zachowania klientów warto poznać zanim zacznie się jakąkolwiek działalność w internecie lub biznes stacjonarny. W czwartek wyjaśnię Ci bardziej zawiłe zależności i potrzeby, które ujawniają klienci. Zapisz się na darmowe szkolenie >>

Witaj! Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 45 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 11 tysięcy klientów. Więcej przeczytasz w zakładce opinie.

