Mówienie wszystkiego klientom to mit

Mówienie wszystkiego klientom to mit

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Gdzieś w obszarze sprzedaży internetowej krąży mit, mówiący o tym, że w opisie oferowanego produktu lub aukcji warto zamieścić odpowiedzi na wszystkie wątpliwości klienta. Co wtedy zyskujemy?

Klienci nie będą nas niepokoić e-mailami z pytaniami. Z punktu widzenia sprzedaży opartej na technikach perswazyjnych takie podejście do biznesu ma pewne poważne wady.

  1.  Jeżeli klienci nie piszą do Ciebie, nie zostawiają Ci swojego adresu e-mail to masz poważny problem. Nawet jeżeli czujesz, że znajdujesz się w przedszkolu internetowej sprzedaży, musisz wiedzieć że e-mail to prawdziwa żyła złota w tym biznesie.
  2. Jeżeli napiszesz wszystko na aukcji lub w ofercie sklepu internetowego, nie bedziesz miał okazji na odpowiedzenie na obiekcje klienta. Potencjalny kupiec przeczyta opis i jeżeli oferta go nie zainteresuje po prostu opuści Twoją stronę. W przypadku skromnego opisu, klient bedzie miał o wiele więcej wątpliwości, co zmotywuje go do kontaktu z Tobą. Będziesz mógł wtedy dopasować opis do potrzeb konkretnego klienta.
  3. Wyniki sprzedaży są bezpośredni związane z iloscią kontaktów z klientami. Im więcej pytań tym więcej klientów i …w efekcie większa sprzedaż.

Kolejne, ciekawe artykuły
1 Komentarz
  • Nie koniecznie się z tym zgadzam. klient nie znajdzie odpowiedzi na mojej stronie to “pójdzie” na inną stronę z tym samym produktem i się dowie… Kupi tam (ja bym tak zrobiła), gdzie poczuje się lepiej obsłużony (czyt. – poinformowany).
    Oto moje wątpliwości

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
ZSx2, czyli sekret nowego marketingu

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Jeden z moich znajomych kręcąc...

Zamknij