Prezenty zwiekszające sprzedaż, czyli prawo wzajemności

Prezenty zwiekszające sprzedaż, czyli prawo wzajemności

perswazja-w-sprzedazyDałem dzisiaj pewnej osobie prezent. Od tak, odruchowo. To co zobaczyłem na jej twarzy przypomniało mi o istnieniu kolejnego potężnego prawa. Posłuchaj dzisiejszego podcastu na temat…

prawa wzajemności, które może drastycznie zwiększyć Twoją sprzedaż. Dodatkowo opowiem Ci o tym jak prawo wzajemności może uczynić Twoje sprzedawanie jeszcze przyjemniejszym zajęciem.

Dodatkowo podczas tego 10 minutowego nagrania

  •  dowiesz się dlaczego prawo wzajemności jest tak skuteczne,
  • poznasz prosty trick, dzięki któremu nawet bez złotówki w kieszeni możesz zrobić świetny prezent każdej osobie (nie tylko partnerowi podczas rozmowy handlowej),
  • odkryjesz jeden z zapomnianych „motywatorów” który zwiększy Twoją radość z pracy.
  • dowiesz się kiedy smycz z logo firmy może zniszczyć Ci bezpowrotnie szanse zarobienia grubych pieniędzy.
  • poznasz technikę, która zjedna Ci ludzi;
  • odkryjesz jak ze zwykłego kubka zrobić niezapomniany prezent,
  • usłyszysz przykład komplementu, który możesz skierować do osoby odpowiedzialnej za zamówienia w danej firmie
  • zrozumiesz dlaczego w sprzedaży „twarzą w twarz” nie przechodzą nieszczere komplementy.

To wszystko skondensowane w 10 minutach.

Posłuchaj nagrania>>>

PS Miłym prezentem od Ciebie będzie komentarz do tego nagrania.


Kolejne, ciekawe artykuły
7 komentarzy
  • Rewelacyjne nagranie. Wszystko się zgadza. Sama doświadczyłam tego na własnych doświadczeniach. Po prostu dla człowieka trzeba być człowiekiem i wtedy do pracy chodzi się z przyjemnością.

  • Witaj,
    Na pewno masz rację w tym co mówisz ,dawanie prezentów niekoniecznie rzeczowych z pewnością może dać dobre rezultaty, czasem dobre słowo czyni więcej niż gadżet. Wydaje mi się ,że najważniejsza jest szczerość i uczciwość wobec klienta .Wyznaję bowiem dewizę “traktujmy innych tak , jak sami byśmy chcieli być traktowani .Nie wiem tylko,czy jest to dobre podejście w zawodzie handlowca .Jedno jest pewne wszystko zaczyna się od naszego nastawienia psychicznego do pracy : )

  • Wielka potega w Twoim głosie , bardzo lubie słuchać Twoich nagrań bo treść jest szczera prosta i pomocna ale uwagii pomysły są na wagę złota.

  • Świetny wykład, oj będę częściej zaglądać.

  • hm fajnie się Ciebie słucha :)z miła chęcią porozmawiałabym z Toba na żywo , bo Twoja wypowiedzi są sensowne i bardzo mądre- takie życiowe 🙂 pozdrawiam Hela 🙂

  • Mirku, bardzo dobra publikacja dźwiękowa. Słuchając Twoich nagrań zawsze wyobrażam sobie sytuacje, o których mówisz. Słuchawki na uszach i prawo wzajemności…Hmmm… I w tym momencie zastanawiam się nad pewną sprawą. Czy wręczenie gadżetu (np smyczy z logo jak mówisz)powinno mieć miejsce na pierwszym spotkaniu? A może na pierwszym wyczuć co klient chciałby otrzymać (który gadżet z zasobu okaże się najbardziej przydatny)? Z jednej strony wręczając gadżet na pierwszym spotkaniu wywieramy od razu presję i poczucie zobowiązania. Z drugiej strony, kolejne spotkanie, wiemy co klient wolał by dostać (wyczuwamy sprytnie to na pierwszym spotkaniu). I w tym momencie,jeśli gadżet będzie “trafny”, zobowiązanie może być o wiele bardziej silne…Pytanie: Czy aż tak ważny jest moment wręczenia gadżetu? O ile na pierwszym spotkaniu się nie zakończy 😉 Pozdrawiam!

  • A jak wykorzystać to prawo w sprzedaży w internecie przecież nie powiem komplementu takiego jak dajesz przykłady ponieważ nie widzę fizycznie tych osób ani ich otoczenia.

    Ja np. jako prezent dodaje paski do każdego zakupu sprzedaje odzież, dla klientek paski są o wartości ok 10 – 20 zł daje je nawet gdy kupują za 19 zł.

    Tylko że dodaje je dopiero po zakupie jako prezent niespodziankę czyli wysyłam zamówiony produkt i dołączam do niego pasek o którym klient dowiaduje się dopiero po otworzeniu paczki. Co sądzisz o tym ?

    Pozdrawiam

Skomentuj Laura Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)