Jak szybko zbudować stronę przechwytującą?

Jak szybko zbudować stronę przechwytującą?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.
strona-lądowania

przechwytująca strona www

Z tego artykułu dowiesz się jak szybko stworzyć stronę przechwytującą oraz dlaczego warto skoncentrować się na jej promowaniu w sieci.

Najlepszym (może nie najszybszym) sposobem zbudowania strony typu landing page jest zlecenie tego zadania na portalach typu zlecenia.przez.net czy oferia.pl. Uwierz mi cena, za jaką młodzi ludzie zrobią Ci satysfakcjonującą stronę nie jest współmierna do czasu, który poświęcisz na naukę wszystkich technicznych kroków. Inne bardzo proste narzędzie, które mogę Ci polecić to zagraniczny generator stron przechwytujących. Minus tego narzędzia jest taki, że musisz przynajmniej w minimalnym stopniu znać język angielski.

Na początku musisz podać swój adres email, myślę, że nie będzie to problemem w przypadku, gdy samodzielnie chcesz zdobywać (zgodnie z prawem) adresy email potencjalnych klientów. Co jeszcze musisz posiadać? Niezbędny jest kod z autorespondera (benefiter.pl lub freebot.pl), który wkleisz w odpowiednim miejscu generatora. Następnie, gdy przejdziesz całą procedurę opisywania poszczególnych elementów na stronie lądowania możesz użyć podglądu, aby sprawdzić jak będzie wyglądała Twoja strona.

Gdy zaakceptujesz jej wygląd możesz wygenerować stronę html i wrzucić ją na swój serwer. Jeżeli słowo „serwer” powoduje, że chcesz powiedzieć – o zaczyna się, to nie dla mnie oznacza to, że lepiej zlecić te zadanie (patrz początek wpisu)

Dla osób mniej zaawansowanych technicznie jest inna dobra wiadomość. Z pozycji benefiter.pl istnieje możliwość stworzenia tego typu strony przechwytującej. Zrobisz to w zakładce Generatory >> Landing page text. Plus tego rozwiązania jest taki, że po kilku minutach masz miejsce, na które kierujesz swój ruch, minus stanowi fakt, że wiele osób używa tego typu szablonów i może to wpłynąć na ilość zapisów na listę.

Po co ci strona przechwytująca?

Jeżeli nie kierujesz ruchu na strony przechwytujące tracisz olbrzymią liczbę klientów. Tylko 1 osoba na 100 kupuje wchodząc bezpośrednio do twojego sklepu internetowego lub blogu. Jeżeli umożliwisz sobie komunikowanie się z tą osobą za pomocą maili możesz zbudować zaufanie klienta i sprzedać mu wtedy, kiedy jest gotowy na zakup. To tylko jeden z najbardziej oczywistych powodów dla których warto budować listę mailingową


Kolejne, ciekawe artykuły
1 Komentarz
  • Mnie jednak ciekawi skuteczność ale przede wszystkim sens stawiania strony (typu onepager), która jest nakierowana na sprzedaż produktu, zamiast pozyskiwania adresu e-mail?

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Dlaczego warto kupować u konkurencji?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Gdy zamawiam pizzę w jednej...

Zamknij