Jak skutecznie wpływać na ludzi?

Jak skutecznie wpływać na ludzi?

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

Porównywanie perswazji do wydawania ludziom rozkazów, które będą wykonywać, jest jednym z największych nieporozumień w obszarze wywierania wpływu. Techniki perswazyjne, których uczę, opierają się głównie na omijaniu zabezpieczeń naszego umysłu przed nieporządanym wpływem innych osób. Jeżeli nie posiadalibyśmy takiej straży ochronnej, wchodząc do sklepu kupowalibyśmy to, co kazał nam sprzedawca.



Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły
3 komentarze
  • Witaj Andrzeju. Jak widzisz Paweł w pigułce streścił jak rozwijać sprzedaż na Allegro. Wszystkie elementy o których pisze Paweł będę rozwijał w moich module szkoleniowym na YouTube.
    Możecie wpisywać się na subskrybcje w tym miejscu

    http://www.youtube.com/user/PerswazjaWSprzedazy

    Pawle Tobie także życzę sukcesów i zapraszam do aktywności na blogu PerswazaWSprzedazy.pl

  • Musisz zaciekawić. Kontrowersyjny, inny niż pozostałe i zachęcający nagłówek to podstawa. Ładne zdjęcie w miniaturce – które zachęci do sprawdzenia o czym jest aukcja też zwiększy Twoją oglądalność na aukcjach allegro. Możesz wykupić także płatne formy reklamy dostępne w allegro. Możesz także pisać o swoich aukcjach na swoich stronach, blogach. Nawet w naszej klasie jest opcja pokazania swoich aukcji znajomym. Żeby coś sprzedać musisz sprawić, aby klient Ci zaufał. Im więcej tych potencjalnych klientów przejrzy Twoją ofertę, tym większą masz szansę na sukces w sprzedaży.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów
    Paweł
    http://www.praca-handel.pl

  • Witaj Mirku! Mam pytanie: Jak przyciągnąć kupujących na swoje aukcje na Allegro? Serdecznie pozdrawiam Andrzej Grochal.

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Dwa słowa, które przyniosą Ci finansowy sukces

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Piękna sala konferencyjna, idealny dźwięk,...

Zamknij