Jak przestać tracić czas na niepotrzebne działania?

Jak przestać tracić czas na niepotrzebne działania?

W przeprowadzonej ostatnio ankiecie nt. efektywnego wykorzystaniu czasu i motywacji zapytaliśmy czytelników pewnego blogu o najważniejszy problem w tym obszarze. Okazało się, że w ponad 600 odpowiedziach najczęściej pojawiło się: odkładanie zadań na później, słomiany zapał oraz skupianie się na niepotrzebnych rzeczach.

Postanowiłem jak najszybciej dać kilka prostych porad, które pomogą Ci pozbyć się tych problemów. Są to techniki, które sprawdziłem samodzielnie i mogę je z czystym sumieniem polecić. Wybrałem takie sposoby, które działają natychmiast. Jeżeli nagranie w czymkolwiek Ci pomogło opowiedz o tym w komentarzu.


Kolejne, ciekawe artykuły
5 komentarzy
  • Zarządzenie czasem, niby łatwe, a przychodzi z trudnością 🙂

  • Najlepiej jest sobie rozplanowac czas 🙂

  • Wszystko to prawda, ale czasem niepotrzebne działania są potrzebne, np. po to,żeby się odprężyć albo po to, żeby zrozumieć, co jest ważne;-)

  • Zapisywanie w punktach pracy na następny dzień jest świetnym rozwiązaniem, przynajmniej u mnie. Wcześniej dużo czasu zabierało mi przypominanie sobie każdego ranka “co ja mam dzisiaj zrobić” (o wielu rzeczach zapominałem), a tak teraz mam przed sobą listę i lecę po kolei z punktami. Fakt, że nieraz nie uda mi się zrobić wszystkiego co zamierzałem, ale po skończonej pracy odczuwam ogromną satysfakcje, że dziś zrobiłem 1, 2, i 3… Dzięki temu po pracy skupiam się na “małych sukcesach” i wówczas praca nie jest już taka szara (przynosi mi satysfakcję).

    Co do zapisywania na kartce rzeczy typu “chciałem wejść tutaj …” nie mogę się wypowiedzieć nigdy tego nie próbowałem.

    Świetne wideo – pozdrawiam 🙂

  • Witaj Mirku, to chyba najlepsza metoda planowania pracy, jaką znam. Dziękuję 🙂 i pozdrawiam

Skomentuj Mariusz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)