5 TIPÓW E-commerce

5 TIPÓW E-commerce

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.
5 porad ecommerce

Cześć, w oczekiwaniu na serię 3 WEBINARÓW mam dla Ciebie 5 prostych TIPÓW na większą sprzedaż w sklepie internetowym.

Pamiętaj, że startujemy w najbliższy WTOREK o 20.00 zapisz się TUTAJ

TIP #1 Skonfiguruj konwersję w Google Analytics

A teraz czas na szybkie porady:

Jeżeli masz sklep internetowy to wystarczy kliknąć jeden element – ustawienia Ecommerce

google analytics ecommerce

Wystarczy tam wejść i włączyć tą opcję, wtedy możesz mierzyć jaki ruch generuje Ci sprzedaż. Np. możesz sprawdzić czy linki umieszczane na blogu lub w social media w ogóle sprzedają. Sprawdzisz też które kanały przynoszą konwersję.

TIP #2 Zainstaluj piksel Facebooka i tag remarketingowy Google.

Gdy zadasz sobie pytanie o to, gdzie najwięcej czasu spędzają twoi klienci to odpowiedź będzie prosta – Facebook, Instagrama, portale typu Onet i Interia. Na twoim sklepie są przeważnie tylko kilka sekund, dlatego sklep musi przyczepić się do nich i podążać za nimi wszędzie tam gdzie spędzają czas. Do tego potrzebny jest kod śledzący od Facebooka i Google.

Na jednym z webinarów pokażę na żywo gdzie znajdziesz te kody. Zapisz się na WEBINAR TUTAJ

TIP #3 Jak odzyskiwać porzucone koszyki?

Właściciele sklepów internetowych mocno skupiają się na prezentacji produktu, zdjęciach i opisach. Niestety, wiele osób dodaje produkty do koszyka, ale nie kończą oni transakcji. Powody są błahe np. zajęcie się czymś innym, wizyta szefa w biurze itd. Dlatego musisz włożyć energię w odzyskiwanie koszyków.

Możesz to zautomatyzować np. za pomocą specjalnych wtyczek. Shoper ma np. opcję automatycznego wysyłania emaili do osób, które nie opłaciły zamówienia.

Jeżeli masz numer telefonu potencjalnego klienta nie bój się zadzwonić. Zapytaj się czy możesz w czymś pomóc lub odpowiedzieć na pytania.

TIP #4 Lista mailingowa jest najważniejsza.

99% osób odwiedzających Twój sklep nic nie kupi, ale np. 6% będzie chciało pobrać darmowy prezent. Ustaw specjalny popup, który uruchomi się osobom opuszczającym twój sklep. Możesz zaoferować im kod na 5% rabatu i ebook z poradami w zakresie produktów, które sprzedajesz.

Oczywiście warto ustawić kolejkę emaili, które będą przypominały potencjalnym klientom dlaczego warto robić zakupy właśnie u Ciebie.

Zasada 2-1-2

Stosuj tutaj zasadę 2-1-2, czyli 2 emaile z wartościową treścią i jeden email sprzedażowy itd.

TIP #5 Zaplanuj 12 akcji promocyjnych na cały rok.

Klienci nie kupują tylko dlatego, że w tym momencie potrzebują Twojego produktu. O wiele częściej kupują pod wpływem emocji. Takie emocje może wywołać akcja promocyjna w Twoim sklepie internetowym.

Zobacz, że duże markety stale drukują i wysyłają gazetki promocyjne swoim klientom. Ty możesz wysyłać takie promocje 12 razy w roku. To 12 razy więcej powodów do zakupu niż w przypadku, gdy tego nie robisz.

Jeżeli nie masz pomysłu na 12 akcji promocyjnych przygotowałem dla Ciebie ściągawkę.

Wierzę, że te porady są dla Ciebie pomocne. To tylko przedsmak tego co przygotowałem dla Ciebie na serię 3 WEBINARÓW.

Oto program 3 SPOTKAŃ.

✅ WTOREK 10 MAJA o 20.00 Copywriting produktowy.

✅ ŚRODA 11 MAJA 10.00 Skuteczna Reklama Na Facebooku i w Google

✅ CZWARTEK 12 MAJA o 20.00. SEO Opisy Produktów.

Do usłyszenia we WTOREK Zapisz się TUTAJ


Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak dodać link do relacji na Instagramie

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Jeżeli posiadasz konto na Instagramie...

Zamknij