wrz
25
4 krytyczne elementy sprzedającego webinaru
Webinary to nadal jedna z najskuteczniejszych technik sprzedażowych w internecie. Zauważyłem, że ostatnio prowadzę co najmniej 2-3 webinary tygodniowo i dlatego postanowiłem podzielić się z Tobą schematem skutecznego webinaru.
Jeżeli obejrzysz wideo do końca masz szansę na uniknięcie błędów osób początkujących. W poniższym nagraniu z Live na Facebooku omawiam 4 najważniejsze etapy webinaru sprzedażowego. UWAGA! Odczekaj około 20 sekund na pojawienie się głosu.

Witaj! Nazywam się Mirosław Skwarek i jestem ekspertem perswazji i marketingu internetowego. Mam na swoim koncie 2 książki m.in. "Perswazja w sprzedaży aukcyjnej" oraz ponad 45 kursów internetowych. Z płatnych kursów skorzystało ponad 11 tysięcy klientów. Więcej przeczytasz w zakładce opinie.

