Reklama na Facebooku 19 TRICKÓW po wydaniu 320 000 ZŁ na 1 koncie

Reklama na Facebooku 19 TRICKÓW po wydaniu 320 000 ZŁ na 1 koncie

reklama na facebooku skwarek szkolenie

Wiele osób nie wierzy w skuteczność reklamy na Facebooku, dlatego postanowiłem podzielić się z Tobą 19 poradami z FB ADS… Na szkoleniu będzie ich więcej. ZAPISZ SIĘ NA SzkolenieZReklamy.com

1. Facebook NIE odda Ci najlepszych klientów za darmo, ustaw reklamę na Fanów. Ruch organiczny to darmowa próbka.

2. Rób testy grafiki. Nigdy nie wiadomo, która grafika sprzeda, dlatego dodaj ich co najmniej 5 i pozwól FB wybrać najskuteczniejszą.

3. Testuj długie i krótkie teksty w reklamach, nawet nie wiesz jakie cuda robi FB z twoimi reklamami, przestawia je bez twoje wiedzy, dlatego sprawdź dłuższe i krótsze formaty.

4. W przypadku reklamy na zasięgi jest opcja ograniczenia wyświetleń w taki sposób żeby nie przepalać budżetu.

5. Dodaj czerwoną ramkę do grafiki reklamowej i sprawdź co się stanie.

6. Zacznij tekst reklamy od cytatu opinii klientki. Np. „Te śpioszki są fenomenalne, moja córeczka je uwielbia” to opinia jednej z moich klientek.

7. Jeżeli masz stacjonarny salon urody ustaw reklamy na mieszkańców a nie na osoby przejeżdżające przez miasto, tak przepalasz budżet.

8. Użyj emoji gwiazdek w nagłówku reklamy, dodaj 5 gwiazdek i od razu wyglądasz na lepszą firmę.

9. Stwórz prezentację wideo ze zdjęć ze sklepu internetowego. Ruch i wideo przyciąga uwagę. ==  TUTAJ o 20.00 pokażę Ci jak to ZROBIĆ ==

10. Nie dodawaj emoji z cyframi i słowami. FB traktuje to jako obchodzenie systemów i często blokuje konto reklamowe.

11. Ustaw reklamę na odzyskiwanie koszyków. Wyklucz osoby, które kupiły i ustaw na tych co weszli na koszyk.

12. Niech reklama startuje od 6.00 rano, żeby FB miało cały dzień na wydanie budżetu. Gdy ustawisz o 23.00 wyda cały dzienny budżet w godzinę.

13. Pamiętaj, że w prawym górnym rogu masz opcję resetowania menadżera reklam, korzystaj z tej opcji gdy, FB się zawiesza. == Tutaj pokażę Ci jak to ustawić ==

14. Sprawdź w jakim wieku są osoby, które u Ciebie kupują. Facebook to pokazuje w UKRYTYCH statystykach, wtedy nie przepalasz budżetu.

15. Ustawiaj reklamę na mężczyzn w typowo kobiecych branżach proponując zakup kart podarunkowych. Facet nie wie jaki pierścionek chce jego żona, ale kupi jej kartę.

16. Wklejaj teksty z ankiet w treść reklamy. Np. pytając o problem klienta z nadwagą poszukaj w odpowiedziach sprzedających zwrotów i wklej je do reklamy.

17. Przetestuj czerwoną kropkę EMOJI w pierwszym wierszu reklamy.

18. Sprawdź reklamę szeroko targetowaną np. bez zainteresowań, tylko wiek i płeć, reklama często sama się zoptymalizuje.

19. W przypadku salonu kosmetycznego pozwól rezerwować termin reklamą na Messenger.

Jak to wszystko zrobić technicznie? Pokażę Ci to na CZWARTKOWYM 2 godzinnym, darmowym szkoleniu.

== Zapisz się TUTAJ i widzimy się o 20.00 ==

Napisz mi na Instagramie, która porada była najbardziej zaskakująca.

Będziesz na szkoleniu?


Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)