Facebook

Dlaczego warto wykorzystać marketingowy potencjał wydarzeń na Facebooku VIDEO
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

mirosław-skwarek-facebookNagrałem przed chwilą specjalne video nt. marketingowego potencjału wydarzeń na Facebooku. Jest to potężne narzędzie jeżeli wiemy jak wycisnąć z niego 100% mocy i sprzedażowego soku. Zobacz jakie są co najmniej 3 powodu dla których warto wykorzystać tę funcję na Facebooku. Zobacz VIDEO >>

Już w środę 10 sierpnia ruszą zapisy na obszerny kurs tworzenia sprzedających wydarzeń na Facebooku. Przez pierwsze 24 godziny możesz zapisać się na kurs oszczędzając 50%.

Czytaj całość
Czy google + 1 zmieni internet?
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

maly-google+Google idzie na wojnę z Facebookiem. Piszę o tym, gdyż prawdopodobnie doskonale zdajesz sobie sprawę z faktu jak Facebook i “Lubię To” zmieniły wiele biznesów. Okazało się, że serwis społecznościowy stworzony przez Marka Zuckerberga pozwala świetnie uzupełniać relacje z klientami.

Okazało się, że Google tak łatwo nie odpuści. W taki sposób powstały zalążki nowego serwisu społecznościowego. Zanim jednak lepiej go przetestuję, chcę opowiedzieć Ci o nowym przycisku Google +1. Żeby wszystko stało było jasne opiszę czym jest Google +, a czym Google +1.

Czytaj całość
Dlaczego Twoja strona na Facebooku nie sprzedaje?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

strona-na-facebookuZałożyłeś stronę na Facebooku tzw. Funpage. Gdy już udało Ci się uporać z kwestiami technicznymi pojawił się problem braku fanów. Gdy w jakiś sposób udało Ci się tych fanów pozyskać okazało się, że strona na Facebooku nie wpływa bezpośrednio na sprzedaż. Gdzie zatem leży przyczyna tych problemów? Już odpowiadam.

Powód pierwszy Nie miałeś wystarczającej motywacji, żeby założyć stronę na Facebooku. Prawdopodobnie zrobiłeś to, gdyż taka jest moda. Ostatnio Szymon Majewski w swoim programie śmiał się z tego. Mówił, że dopuścił do głosu fanów na Facebooku, gdyż taka jest moda. Dlatego jeżeli założyłeś funpage z tego powodu, nie będzie Ci się chciało angażować i Twoja strona zarośnie kurzem

Czytaj całość
Nowe nagrania w kursie jak zdobyć 1000 fanów na facebooku w mniej niż 10 dni
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

facebook-kursWłaśnie dogrywam nowe instrukcje w najlepiej sprzedającym się moim kursie ( a także na portalu InterKursy.pl – 200 kursów sprzedanych). Gdy zobaczyłem to, co ostatnio Facebook zrobił z różnymi funkcjami pomyślałem, że zabije to marketing na Facebooku. Dzisiaj już wiem, że nie taki diabeł straszny jak go malują. Przy okazji zmian dodano kilka nowych opcji, które mogą spowodować eksplozję Fanów na Twoim koncie.

Wszystkie nowe Tricki właśnie dogrywa do kursu i pojawią się one myślę, że dzisiaj do północy.

Tutaj możesz zapisać się na kurs i poznać nieodkryte, marketingowe funkcje Facebooka.

Czytaj całość
Kolejne zmiany na Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

facebook-logoNie wiem czy to wytrzymasz 🙂 Jak widzisz Facebook poczęstował wszystkich ebiznesmanów wykorzystujących to narzędzie społecznościowe nowymi zmianami. Najpoważniejsza zmiana dotyczy tego, że górne “menu” zostało przeniesione na lewą stronę.

Oznacza to, że wchodząc jeszcze parę dni temu na stronę danej firmy na Facebooku najważniejsze zakładki były w bardzo widocznym miejscu, od dzisiaj schowane są po lewej stronie.

Czytaj całość
Facebook Biznes TV część trzecia
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

facebook-biznes-TVWczoraj nagrałem trzecią już część telewizji Facebookowych marketingowców. Nagrania z FacebookBiznesTV dodawane są do moich kursów, które umieszczam m.in na portalu InterKursy.pl. Postanowiłem udostępnić to nagranie czytelnikom mojego blogu, którzy zapisani są na mój newsletter.

Tylko przez 48 godzin będzie ono dostępne za darmo. Nagranie to ponad 40 minut z których dowiesz się:

– jakie zmiany wprowadzono ostatnio na Facebooku i dlaczego część z nich może zmniejszyć skuteczność twoich działań marketingowych;

– dowiesz się jak zmonetyzować ruch z Facebook w przypadku gdy nie wiesz jak to ugryźć;- poznasz prosty sposób na sytuację w której nie wiesz o czym pisać na portalach społecznościowych;

– dowiesz się ile można zarobić na Allegro sprzedając fanów;- oraz wiele innych podpowiedzi dotyczących zarabiania na Facebooku.

Oto nagranie >>KOD dający rabat – 100%  to:100dlafb

Czytaj całość
Jak zdobyć wartościowych fanów na Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

logo-facebookJest to temat tak gorący, że pewnego dnia postanowiłem wykorzystać tę gorącą potrzebę wielu marketerów. Co prawda fanów można kupić na Allegro. Jest to dobry pomysł, jeżeli zależy Ci w głównej mierze na wizerunku Twojego biznesu. Jest jasne, że duża liczba fanów sugeruje, że strona, blog czy sklep internetowy cieszy się ogromną popularnością.

Co jednak gdy chcemy zdobyć “wartościowych” fanów?

Przepraszam, że dzielę fanów na wartościowych i bezwartościowych. Już tłumaczę o co mi chodzi.

Wartościowy fan to osoba, która:

  1. Czyta nasze wpisy na Fanpejdżu;
  2. komentuje te wpisy;
  3. wchodzi na nasze linki;
  4. kupuje w internecie.

Pomyślałem, że jedynym sposobem na to, aby takich fanów zdobyć może być zamknięte, płatne i moderowane forum wymiany fanów na na Facebooku.Zobacz darmowe VIDEO pokazujące jak działa Facebook Fans Generator >>

Czytaj całość
Allegro już odkryło co jest przyszłością handlu w internecie
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

sklep-internetowyCzy wiesz, że amerykanie wydali miliony dolarów na paliwo? Przypuszczam, że pukasz się teraz w czoło myśląc ALE ODKRYCIE! Dobra, już tłumaczę. Nie chodzi o zwykłe paliwo, mówię tutaj o paliwie do traktorów w … wirtualnej grze farmerskiej na Facebooku.

Do czego zmierzam? Przyszłość w sprzedaży internetowej to właśnie sklepy na Facebooku. Możesz nie lubić tego serwisu, możesz myśleć, że to chwilowa moda, jednak nie zatrzymasz tego co się stało. Facebook to nakładka na Google, a może nawet pewien zamiennik.

Walki i tricki pozycjonerów spowodowały, że znalezienie czegokolwiek w Google oznacza przekopywanie się przez miliony zbędnych informacji. Często znalezienie czegokolwiek graniczy z cudem. Ja osobiście nie mam na to czasu. Coraz częściej dowiaduję się o różnych nowościach, ciekawych stronach właśnie z Facebooka, co za tym idzie nie szukam ich już w Google.

Wracając do tytułowego Allegro. Posłuchaj, na każdej aukcji znajdują się przyciski, które pozwalają jednym kliknięciem powiadomić Twoich znajomych na Facebooku o ciekawej aukcji. Oczywiście ważne jest, żeby nie nadużywać tego przycisku bo osoby wypoczywające od spamu, na tym portalu społecznościowym, zrobią Ci dużą antyreklamę. Jak zatem korzystnie połączyć Facebooka
i Allegro?

Czytaj całość
Tylko do 24 działa kod rabatowy na kursy o Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

kod-rabatowyGdy nagrywałem kursy nt. facebooka nawet przez myśl nie przeszło mi, że zrobią one aż taką furorę. Oczywiście czułem, że mają potencjał, jednak nie byłem pewien jak szybko właściciele biznesów w Polsce zaczną wykorzystywać potencjał tego narzędzia.

Do rzeczy. W związku z sukcesem kursów o facebooku chcę podarować Ci KOD rabatowy na 50%. Dotyczy on trzech kursów mojego autorstwa.

Czytaj całość
O czym pisać na Facebooku?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

facebook-logo-polskaPo tym jak założyłeś stronę na Facebooku dla swojego biznesu i zdobyłeś setki fanów, pojawia się kolejny bardzo przyjemny problem. O czym pisać na facebookowej stronie? Dlaczego uważam, że to przyjemny problem? Facebook opiera się na krótkich informacjach, więc nie musisz wysilać się na dłuższe formy.

Dodatkowo takiego wpisu nie musisz edytować, więc kolejny problem mamy z głowy.W dzisiejszym artykule  podam Ci kilka najprostszych pomysłów na to o czym pisać. Porady te pochodzą z przygotowywanego przeze mnie, nowego kursu dotyczącego strategii promocji firmy na Facebooku.

Pomysł 1 Napisz co teraz robisz. Najprostsze rozwiązanie. Od tego pomysłu zaczęła się nowa era w internecie. Ja przykładowo piszę teraz na FB o tym, że … piszę nowy artykuł. Gdy już go skończę będę miał przygotowaną grupę czytelników, którzy czekają na mój wpis. To fantastycznie buduje napięcie. Ale to nie wszystko.

Czytaj całość
1 2 3