Tag Archives: Facebook

Jak się zorganizować i zrobić więcej każdego dnia?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

Być może czujesz, że wszystkie obowiązki, wiedza, którą posiadasz lub zadania do wykonania powodują pewien paraliż. Masz tyle do zrobienia, że nie wiesz od czego zacząć.

Gdy zaczniesz od zapłacenia rachunków zastanawiasz się czy nie lepiej zrobić w tym czasie promocje w firmie. Gdy zaczynasz pisać email nie czujesz się komfortowo, może lepiej w tym czasie odebrać telefon od klienta bo pracownik nie zrobi tego tak dobrze jak Ty.

Czytaj całość
Jak sprzedawać na Facebooku?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

jak sprzedawać na facebookuByć może często zastanawiasz się jak sprzedawać za pomocą facebooka? Serwisy społecznościowe są dość słabe w bezpośredniej sprzedaży. Wiem, że Cię to zdziwi, ale ludzie, którzy „siedzą” facebooku nie są skłonni do zakupów. Czy oznacza to, że Twoje aktywność na FB nie ma sensu?NIE. Wręcz przeciwnie. Mimo, że facebook nie sprzedaje bezpośrednio to ma on potencjał pośredniej sprzedaży. Wyobraź sobie „fanpejdża” marki odzieżowej.

Gdy pozwolimy fanom prowadzić dyskusję, angażować się społeczności danej marki uruchamiamy wiele podprogowych mechanizmów.

Mechanizm pierwszy – prawo zaangażowania. Gdy o czymś mówisz (piszesz) oznacza to, że w tym momencie o tym myślisz. Twój mózg zaczyna identyfikować się z marką (firmą) która pyta go o zdanie.

Jak myślicie, która aktorka powinna być twarzą naszej marki? Gdzie otworzyć nasze nowe sklepy? Czy chcecie otrzymywać katalogi do domów? Jakie konkursy lubicie najbardziej?

Pytania można mnożyć. Chodzi o to, że gdy na nie odpowiadasz Twój mózg głęboko się angażuje. Im bardziej jest zaangażowany, tym silniej uważa markę za „swoją”. W taki sposób podświadomie zwiększają sprzedaż najsprytniejsi.

Czytaj całość
3 gwarantowane sposoby na błyskawiczną perswazję
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Wyobraź sobie, że prowadzisz zespół handlowców. Rano o 7.30 przychodzi do Ciebie totalnie zielony pracownik i nie dość, że przerywa Ci w delektowaniu się aromatyczną, poranną kawą to jeszcze zadaje trudne pytanie:

czy może mi Pan zdradzić 3 najważniejsze techniki perswazji, tak, abym wrócił dzisiaj z segregatorem zamówień? Dałbyś radę? OK, ja powiedziałbym mu tak…

Po pierwsze – ludzie kupują więcej gdy są w dobrym nastroju. Tak działa nasza psychika. Gdy jesteśmy zadowoleni, uśmiechnięci i chce nam się żyć kupujemy więcej. Dobra, ale jak wprowadzić obcą osobę w dobry nastrój? Daj prezent. Jednym z najlepszych podarunków, który możesz ofiarować jest zdrowy i szczery komplement.

Przykładowo: Widzę, że wkłada Pan dużo pracy w to, aby firma działała na tak wysokim poziomie. Jeżeli nie wiesz co powiedzieć zrób to jak Lech Wałęsa. Traktował on każde miejsce jak ściągawkę. Gdy widział zmęczonych robotników mówił do nich. Wiem, że ciężko pracujecie. Przyznasz, że to genialnie prosty sposób.

Czytaj całość
Jak utworzyć ofertę na Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Facebook po wejściu na giełdę musi zacząć zarabiać. Mimo, że z reklam na facebooku korzysta coraz więcej osób, to zarobki tego serwisu nie powalają, szczególnie niezadowolone są osoby, które zainwestowały w tę firmę.

Nowym pomysłem na zarabianie są tzw. oferty na Facebooku. Inteligentnie użyte mogą przynieść duże zyski. Zobacz VIDEO, w którym pokazuję jak krok po kroku stworzyć taką ofertę lub wyprzedaż.

Czytaj całość
5 sposobów na zdobycie wartościowych fanów na Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 4 min.

Na tym blogu pomagam zwiększać sprzedaż nie tylko pojedynczym sprzedawcom, ale także małym i średnim biznesom, dlatego też kwestia mediów społecznościowych nie może być przeze mnie pomijana. Poważnym problemem osób, które chcą zwiększać zyski swojej firmy za pomocą Facebooka jest kwestia związana ze zdobyciem wartościowych fanów.

Wartościowych, czyli takich którzy zaczną od nas kupować. Jest co prawda dużo serwisów, które oferują wymianę fanów, ale nie gwarantują one, że tak zdobyte osoby są zainteresowane naszymi produktami. Jednym za takich serwisów jest LikePlus.eu

Poznaj 5 sposobów na zdobycie wartościowych fanów

SPOSÓB # 1 Reklama fanpejdża na facebooku

Gdy założysz konto reklamowe na wspomnianym serwisie, pierwszą zaproponowaną formą reklamy będzie promowanie naszej strony na Facebooku. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że Twój fanpejdż będzie wyświetlał się konkretnej grupie docelowej, którą ustawisz przygotowując reklamę.

Ta grupa oczywiście musi reprezentować Twoich potencjalnych klientów. Przy dużej ilości wyświetleń szybko zdobędziesz rzeszę zainteresowanych użytkowników facebooka.

Czytaj całość
Reklama na facebooku nie działa?
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

reklama-na-facebookuGdy moi znajomi słyszą na kolejnym szkoleniu marketera z ameryki, że można budować listę mailingową za pomocą social media to widzę jak otwiera im się kolejny raz nóż w kieszeni.

Jak to, marketing na facebooku? To narzędzie jest przereklamowane. Facebook nie działa!

Osobiście myślę, że problem nie leży w samym facebooku, ale dwóch prostych kwestiach. Duża część fanpejdży jest dowodem kultu nawyku zaczynania.

Piękna grafika, 3 wpisy dziennie na początku a po 3 miesiącach cisza. Fanpejdż zarasta jak zagon marchwi u pijanego ogrodnika. Problem w tym, że amerykańscy marketerzy, jak już biorą się za facebooka, to się na nim koncentrują i wyciągają z niego dobre pieniądze. U nas, oprócz problemu zapału jest problem wyników.

Czytaj całość
O 9.00 rusza przedsprzedaż kursu Jak zorganizować mistrzowskie wydarzenie na Facebooku
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

wydarzenie-facebookJak wspomniałem w ostatnim VIDEO wydarzenia na facebooku mają potężny potencjał marketingowy. Niestety, wiele osób zajmujących się marketingiem czy sprzedażą nie docenia tej szansy. Od dzisiaj zaczynają się zapisy na kurs Jak zorganizować mistrzowskie wydarzenie na Facebooku? Dzięki wiedzy, którą zawarłem w kursie możesz zacząć zdobywać nowych klientów w bardzo prosty sposób.

Dzisiaj, od godziny 9.00 do 24.00 możesz zdobyć ten kurs w przedsprzedaży. Tutaj otrzymasz dostęp do szkolenia >>

Kod dający rabat 50% to:fbtv4

Czytaj całość
Dlaczego warto wykorzystać marketingowy potencjał wydarzeń na Facebooku VIDEO
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

mirosław-skwarek-facebookNagrałem przed chwilą specjalne video nt. marketingowego potencjału wydarzeń na Facebooku. Jest to potężne narzędzie jeżeli wiemy jak wycisnąć z niego 100% mocy i sprzedażowego soku. Zobacz jakie są co najmniej 3 powodu dla których warto wykorzystać tę funcję na Facebooku. Zobacz VIDEO >>

Już w środę 10 sierpnia ruszą zapisy na obszerny kurs tworzenia sprzedających wydarzeń na Facebooku. Przez pierwsze 24 godziny możesz zapisać się na kurs oszczędzając 50%.

Czytaj całość
Czy google + 1 zmieni internet?
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

maly-google+Google idzie na wojnę z Facebookiem. Piszę o tym, gdyż prawdopodobnie doskonale zdajesz sobie sprawę z faktu jak Facebook i “Lubię To” zmieniły wiele biznesów. Okazało się, że serwis społecznościowy stworzony przez Marka Zuckerberga pozwala świetnie uzupełniać relacje z klientami.

Okazało się, że Google tak łatwo nie odpuści. W taki sposób powstały zalążki nowego serwisu społecznościowego. Zanim jednak lepiej go przetestuję, chcę opowiedzieć Ci o nowym przycisku Google +1. Żeby wszystko stało było jasne opiszę czym jest Google +, a czym Google +1.

Czytaj całość
Dlaczego Twoja strona na Facebooku nie sprzedaje?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

strona-na-facebookuZałożyłeś stronę na Facebooku tzw. Funpage. Gdy już udało Ci się uporać z kwestiami technicznymi pojawił się problem braku fanów. Gdy w jakiś sposób udało Ci się tych fanów pozyskać okazało się, że strona na Facebooku nie wpływa bezpośrednio na sprzedaż. Gdzie zatem leży przyczyna tych problemów? Już odpowiadam.

Powód pierwszy Nie miałeś wystarczającej motywacji, żeby założyć stronę na Facebooku. Prawdopodobnie zrobiłeś to, gdyż taka jest moda. Ostatnio Szymon Majewski w swoim programie śmiał się z tego. Mówił, że dopuścił do głosu fanów na Facebooku, gdyż taka jest moda. Dlatego jeżeli założyłeś funpage z tego powodu, nie będzie Ci się chciało angażować i Twoja strona zarośnie kurzem

Czytaj całość
1 2