Prawdziwy kryzys Tomasz Lis i Oprah Winfrey zajeli się sprzedażą

Prawdziwy kryzys Tomasz Lis i Oprah Winfrey zajeli się sprzedażą

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

rozpal swoja sprzedazMiałem ostatnio sen, w którym międzynarodowy kryzys doprowadził do tego, że największe gwiazdy telewizji musiały zająć się sprzedażą. Z tego co pamietam, szło im całkiem nieźle. To wszystko natchnęło mnie do tego, żeby ujawnić dzisiaj sekret genialnych dziennikarzy i pokazać Ci jak wykorzystać ich umiejętności w sprzedaży.

Rozmowa handlowa jak ekscytujący program telewizyjny

Przedstawię Ci sposób na to, aby stać się porywajacym sprzedawcą o niekończącej się skuteczności. Nie wiem jak często zadajesz sobie pytanie dlaczego tylko nieliczni z Twojego zespołu handlowego potrafią sprzedawać każdy produkt z pasją. Domyślam się jednak, że oddałbyś każde pieniądze za nabycie takich umiejętności. Dzisiaj zdradzę Ci ten sekret. Brzmi on tak: staraj się w podczas rozmowy handlowej działać na umysł klienta jak wciągający program telewizyjny. Tak, nie przesłyszałeś się, zauważyłem, że najciekawsi sprzedawcy prowadzą rozmowę handlową jak Oprah Winfrey swoje najbardziej ekscytujące programy. Potrafią niesamowicie budować napięcie oraz wspaniale wczuwać się w swojego rozmówcę.

Zastosuj się do tych wskazówek a osiągniesz piorunujący sukces w sprzedaży

Dobra, koniec teorii, czas na praktykę. Oto, co zrobiłaby Oprah Winfrey gdyby zajmowała się sprzedażą:

  1. Potwierdzaj to, co mówi Twój klient -Oprah cały czas kiwa głową, dając sygnał, że słucha swojego gościa i zgadza się z nim.
  2. Siedź na samym brzegu fotela – ta genialna dziennikarka cały czas jest skierowana na swojego rozmówcę, a mimika która temu towarzyszy mówi : “wow, jakie to ciekawe”
  3. Naucz się dowodzić na pokładzie Twojego klienta – Oprah mimo, że pozwala na dużo w swoich programach cały czas kontroluje i prowadzi proces rozmowy.
  4. Naucz się opowiadać historię, które przerwiesz w najciekawszym momencie – genialni dziennikarze oraz najciekwasze programy telewizyjne mają jedną cechę wspólną – opierają się na mrożących krew w żyłach historiach i strategii ich prerywania. Wyobraź sobie, że powiesz swojemu klientowi Ten produkt ma jedną wyjątkową cechę…zanim jednak ją ujawnię pokażę Ci ….. Czy widzisz już teraz jak może go to zaciekawić?
  5. Zapanuj nad swoją mową ciała – gdy włączysz którykolwiek z jej programów to nawet, gdy popsuje się dźwiek przeżyjesz niesamowite emocje oglądając ten program. Nie chodzi o to, żebyś uczył się mowy ciała, na początek tylko nad nią zapanuj.

Teraz pozostaje Ci tylko przetestować wymienione wyżej metody. Do dzieła !

Jeżeli chcesz wyrazić opinie na temat tej metody, proszę, wpisz komentarz.


Kolejne, ciekawe artykuły
2 komentarze
  • Justyna Wołoszka
    Reply

    Przeczytałam dziś w gazecie “Wspólnota łukowska” o Pana stronie i rzeczywiście można się tu dowiedzieć ciekawych rzeczy, opisanych dodatkowo w niestandardowym stylu (co potwierdza powyższy artykuł). Gratuluję pomysłu!

  • Świetny chwyt przyciągający w tytule 🙂 i ciekawe porównanie.

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak skutecznie wpływać na ludzi?

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.Porównywanie perswazji do wydawania ludziom...

Zamknij