you tube

Prezentacja video firmy
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Twój profil na YouTube może być świetnym sposobem na zdobycie przewagi nad konkurencją. Pomyśl o tym, że zakładając blog, stronę internetową lub sklep największym Twoim problemem jest brak ruchu.

Skąd on wynika? W Google jest prawdopodobnie setki stron w Twojej niszy.

Początkującemu biznesowi trudno jest się przebić. Żeby wejść na pierwszą stronę Google potrzebujesz kilku miesięcy. Jeżeli jednak wgrasz na YouTube filmik promujący Twoją firmę lub niszę konkurencja będzie drastycznie mniejsza. Dzięki temu serwisowi masz szansę wybić się w Google o wiele szybciej niż za pomocą artykułów.

Animowana prezentacja firmy
Jest jednak małe „ale”. Prawdopodobnie nie masz kamery, mikrofonu, oświetlenia, programu do obróbki wideo itd. Nie wspomnę o pomyśle na tego typu film. Jednym z najszybszych rozwiązań jest nagranie animowanej prezentacji video.
Oto jeden z przykładów:

Jeżeli chcesz stworzyć tego typu prezentację:
– sklepu internetowego;
– aukcji allegro;
– konkretnego produktu;
– blogu;
– twojego zespołu w marketingu sieciowym
Napisz do mnie na miroslawskwarek@gmail.com

Czytaj całość
3 rzeczy, których musisz bezwzględnie unikać na YouTube
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

you-tube-logoKiedy kilka dni temu przeglądałem statystyki moich filmików na YouTube. Kolejny raz przekonałem się, że jest to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi sprzedających moje produkty.

Z drugiej strony badając pewną niszę zauważyłem, że jest ona bardzo ubogo reprezentowana na tym najpopularniejszym portalu video. Potem zauważyłem jeszcze inną kwestię. Biznesy, które wykorzystać  potencjał YT robią to często bardzo nieskutecznie.

Prosty przykład. Sklep internetowy z narzędziami – wiertarki, wycinarki, szlifierki itd. Okazało się, że jest kilka filmów, ale ich twórcy popełniają podstawowe błędy.

Błąd # 1 koncentracja na reklamie. Ludzie omijają reklamy szerokim łukiem. Gdy w przerwie ciekawego filmu włącza się reklama idziesz do kuchni, łazienki,  schronu lub gdziekolwiek indziej tylko, żeby nie oglądać reklamy. Dlaczego więc internauci mieliby oglądać dobrowolnie bezwartościowe treści na YouTube? Co powinien zawierać sprzedający film na YouTube? To proste – wartość dla oglądającego. Jeżeli spowodujesz, że internauta będzie zadowolony prawdopodobieństwo, że kupi coś w Twoim sklepie wzrośnie wielokrotnie.

Prosty scenariusz filmiku na YouTube

Pomyśl o takim scenariuszu: A. problem klienta – jak wywiercić otwór w żelbetonowym suficie i nie zwariować? Opowiadasz o tym problemie na początku video. B. Pokazujesz rozwiązanie – jakie wiertło, jak się przygotować, gdzie umieścić dynamit itd. C. Jako jedno z rozwiązań pokazujesz specjalną wiertarkę do takiej roboty D. Na końcu zapraszasz do sklepu.
Czytaj całość