Masz pytanie? Zadzwoń TERAZ Telefon 535 999 264

Bez kategorii

Jak zdobyć klientów w każdej branży?
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Jak zdobyć klientów? To pytanie powraca jak bumerang. Zadaje je ponad 60% osób, które odwiedzają tego bloga. Kilka dni temu zebrałem w jeden schemat całe moje dotychczasowe doświadczenie w zdobywaniu klientów. Okazało się, że wystarczy, że zadasz sobie 5 właściwych pytań a pomysły na zdobywanie klientów pojawią się same. Zobacz nagranie z Live na Facebooku po czym odpowiedz na te 5 konkretnych pytań o których mówię w wideo.

 

Czytaj całość
Dwie perspektyw prowadzenia firmy
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Jeżeli prowadzisz firmę musisz w pewnym momencie wybrać jedną z opcji. Opisałem je na Twitterze

 

Do wpisu zainspirował mnie reportaż na temat firmy, której przedstawiciel handlowy „wcisnął” 83 letniej emerytce, która poruszała się o kulach nową umowę na dostawy prądu. Emerytka miała płacić o 20% mniej. Gdy zamiast 42 złotych miesięcznie (mogłaby ta starsza Pani napisać poradnik jak zużyć tyle prądu w miesiąc, kupiłbym bez zastanowienia) przyszedł jej rachunek na 1200 złotych.

Gdy napisała do firmy w odpowiedzi otrzymała… kolejną fakturę na ponad 900 złotych. Korporacyjna machina zrobiła coś z tym dopiero gdy sprawą zajęła się telewizja.

Kochasz pieniądze i wykorzystujesz ludzi? Daleko nie zajedziesz

Mam świadomość, że duże korporacje same miażdżą się własną rozbudowaną machiną, ale gdyby działali według zasady „Kochaj ludzi i wykorzystuj pieniądze” wizerunek firmy nigdy by nie ucierpiał.

Na krótką metę możesz wcisnąć wszystko wszystkim, ale w dłuższej perspektywie działanie według zasady „Kochaj pieniądze, wykorzystuj ludzi” nie tylko niszczy daną markę, ale psuje rynek. Patrz – rynek pożyczek i chwilówek.

Jeżeli zgadzasz się z  moją opinią zamieść tweeta na swoim blogu lub skomentuj na Twitterze.

 

Czytaj całość
Jak dzwonić do klientów? 4 najpoważniejsze błędy w sprzedaży przez telefon
Przeczytasz ten artykuł w 6 min.

jak dzownić do klientówW naszej kulturze strach przed dzwonieniem do klientów wynika z tego, ze większość firm dzwoniąc robi to źle i tym samy psują rynek. Niestety w ten sposób większość małych biznesów nie dzwoni do swoich klientów. Uważają, że skoro oni nie lubią dziwnych telefonów w środku dnia to każdy klient też tego nie znosi. Nic bardziej mylnego. Nie lubimy zimnych telefonów bo w większości dotyczą one produktów, które nas nie interesują.

Ja przykładowo dostaję raz na miesiąc telefon z telefonii komórkowej z pytaniem czy chcę ubezpieczenie? Jaka mądra głowa wpadła na tak idiotyczny pomysł? To tak jakby zadzwonili do Ciebie z zakładu pogrzebowego i zapytali czy jest pan zainteresowany biletami do cyrku?

Może i jestem, ale jakoś mi to nie gra. Pomyśl, gdyby poświęcili choć trochę czasu i zapytali się mnie jakie telefony chcę od nich otrzymywać a jakich nie, częściej i dłużej rozmawialibyśmy ze sobą. Kolejny przykład Orange – mam stary router. Ostatnio się przegrzewa raz na jakiś czas muszę go zresetować.

Czy potrzeba jakiejś wielkiej inteligencji i mega zaawansowanego systemu do zarządzania klientami, żeby wyskoczył komunikat ten klient ma już stary router – sprzedajmy mu nowy, albo dajmy mu za darmo nowy, ale po tym jak kupi telewizję.

Czytaj całość
Zasada wzajemności Perswazyjny Hangout Na Żywo Niedziela 18.00
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

O godzinie o 18.00 zaczynam Perswazyjny Hangout. Dzisiaj opowiem o zasadzie wzajemności. Jest to jedna z bardziej skutecznych zasad wywierania wpływu na innych. Zapraszam dzisiaj o 18.00 (niedziela 23 listopada)

Czytaj całość
Jak sprzedać więcej, czyli mało znana zasada eliminacji
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Intuicyjnie sprzedawca w większości sklepów myśli, że jego praca ma polegać na zachwalaniu produktów. To trochę dziwne, gdyż większość z nas natychmiast reaguje z rezerwą na różnego typu działania promocyjne. Całkiem inaczej jest z doradzaniem klientowi.

Najprościej rozróżniam to w taki sposób: gdy cały czas mówi sprzedawca – jest mało skuteczny, gdyż skupia się na agresywnej sprzedaży, gdy częściej mnie pyta niż mówi, oznacza to, że zaczyna mi doradzać.

Czytaj całość
Czy opłaca się kupować listy mailingowe na Allegro?
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

lista mailingowaGdy szukasz szybkiego sposobu na zbudowanie listy potencjalnych klientów możesz się rozczarować. Część osób znajdując na Allegro ofertę mailingu czy co gorsza kupienia listy mailingowej ma nadzieję, że dzięki takim kontaktom szybko się wzbogaci.

Niestety, gdy kupisz tani mailing (możliwość wysłania mailingu do bazy właściciela) okaże się, że prawdopodobnie nie spełni on raczej Twoich oczekiwań. Pomyśl w ten sposób: osoba zostawiająca swój email np. na forum dotyczącym motoryzacji lub najnowszych nowości filmowych nie podskoczy do góry z radości gdy otrzyma email od nieznanej osoby która stara się sprzedać coś co zupełnie nie jest jej potrzebne.

Czytaj całość
Jak jedna mała zmiana podwoiła sprzedaż w firmie Alka-Seltzer?
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Przykład, który opiszę jest chyba najlepszą ilustracja tego jak psychologia sprzedaży może wpłynąć błyskawicznie na podwojenie sprzedaży. Firma Alka-Seltzer reklamując swój środek na ból głowy promowała go zdjęciem na którym ktoś wrzuca do wody jedną pastylkę. Podczas jednej z dyskusji dotyczącej strategii reklamowej dla firmy Herta Hertzog (austriacka specjalistka w dziedzinie reklamy) powiedziała „Pokażcie rękę, która wrzuca dwie tabletki”.

Czytaj całość
Ruszyła przedsprzedaż kursu Facebook Marketing 20
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Właśnie przed chwilą wystartował projekt pt. Facebook Marketing 2.0. Będzie to ponad 10 modułów i ponad 8 godzin konkretnej wiedzy dotyczącej prowadzenia marketingu na Facebooku. Przed premierą ujawniłem 2 filmy, które łącznie trwają ponad godzinę. Otrzymałem wiele pozytywnych komentarzy i dowodów na to, że strategie o których mówię działają.

W ramach kursu przewidziane są także webinary oraz specjalny eksperyment polegający na tym, że wspólnie (poprzez webinar) będziemy wykonywać pewne działania (komentowanie wpisów, pozyskiwanie fanów). Następnie omówimy osiągnięte efekty. Jestem przekonany, że część osób potrzebuje takiej motywacji i przypilnowania przez np. 2 bite godziny. Więcej szczegółów odnośnie Facebook marketing 2.0 znajdziesz TUTAJ >>

Czytaj całość
Jak ustawić autoresponder żeby sprzedawał?
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Dlaczego tak niewiele firm wykorzystuje potencjał autorespondera? Myślę, że jest wiele powodów. Duża część nie wie, że coś takiego jak autoresponder w ogóle istnieje. Kolejna grupa wie, ale twierdzi, że w ich biznesie to się nie sprawdzi.

Inni, stawiają pierwsze kroki, ale gdy nie widzą efektów szybko się poddają. Kolejne biznesy wierzą w siłę tego narzędzia, ale z kolei nie wiedzą jak ustawić taką kolejkę i jak ją napisać, żeby sprzedawała.

Wygrywają najwytrwalsi, którzy dzięki mądrze skonfigurowanemu autoresponderowi osiągają wymierne wyniki finansowe. W środę podczas webinaru pomogę Ci wykorzystać siłę autorespondera w Twoim biznesie. Jeżeli chcesz otrzymać link do webinaru zostaw swój email poniżej.

 

Imię:
Adres email:

 

Czytaj całość
Nagrania VIDEO dotyczące sprzedaży na Allegro
Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

W ramach dzisiejszego webinaru w Mieście Szkoleń podaję spis linków do ważnych nagrań z YouTube lub innych blogów

Video 1 Jak stworzyć sprzedający opis aukcji >>

Video 2 Od czego rozpocząć opis aukcji >>

Video 3 Jaką czcionkę wybrać >>

Video 4 Sprzedaż odzieży na Allegro >>

 

Czytaj całość
1 2