Masz pytanie? Zadzwoń TERAZ Telefon 535 999 264

automatyzacja biznesu

Spadek sprzedaży w sklepie internetowym
Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

W dzisiejszym artykule chcę przedstawić Ci niezwykle skuteczny sposób na to, aby dowiedzieć się dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie internetowym. Możesz mieć ustawione przeróżne narzędzia do badania i analizy ruchu takie jak Google Analitics czy HotJar jednak nikt nie opowie Ci lepiej o swoich obiekcjach jak uciekający z Twojego sklepu klient.

Wyobraź sobie, że możesz za każdym razem gdy internauta opuszcza twój sklep zadać mu pytanie – dlaczego opuszczasz nasz sklep? Co lepsze możesz bezproblemowo zdobyć email tej osoby i wysłać jej rabat lub prezent.

I teraz najlepsze. Takie narzędzie już istnieje. Autorem tego oprogramowania jest Łukasz Kondratko z GetAll.pl. Jeżeli nie możesz się doczekać, żeby zainstalować to narzędzie w swoim sklepie internetowym to mam kolejną dobra wiadomość. Narzędzie to możesz przez 30 dni testować za 1 złotych >>

Jak działa narzędzie, które pozwoli Ci odkryć dlaczego klienci nie kupują w Twoim sklepie internetowym?

Dzięki omówionym narzędziom możesz w prosty sposób sprawdzić dlaczego klienci nie kupują w twoim sklepie internetowym. Dodatkowo dzięki pozyskanemu kontaktowi do potencjalnego klienta możesz pracować nad przekonaniem go do zakupu.

Zobacz wideo na którym tłumaczę jak ustawić to narzędzie.

Czytaj całość
Lista mailingowa fakty i mity
Przeczytasz ten artykuł w 4 min.

lista mailingowaWczoraj postanowiłem podsumować dziesiątki dyskusji nt. siły lub słabości listy mailingowej.

Po pierwsze, magiczny przycisk do zarabiania w Internecie, pasywnie, bez „nicnierobienia” nie istnieje. Jedynym magicznym przyciskiem jest opcja w Twoim systemie do wysyłki mailigów. Gdy posiadasz dobrze zbudowaną listę mailigową, klienci przestają kupować tylko w jednym przypadku – gdy nic im nie sprzedajesz.

Czy lista mailingowa jest magicznym przyciskiem do zarabiania?

Nie, jest wiele powodów dla których o tym mówię. Zbudowanie listy jest w większości przypadków poparte wielogodzinną, żmudną pracą.

Czytaj całość
Jak zautomatyzować biznes?
Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

Być może tytuł ten brzmi futurystycznie, jednak po analizie pewnego wystąpienia z TED zrozumiałem, że w kierunku automatyzacji zmierza obecnie biznes. Przykładowo, działa już z powodzeniem system logistyczny oparty o roboty Kiva. Nie potrzebny jest już pracownik biegający po magazynie z „paleciakiem”. W tego typu roboty zaopatrzył się m.in. Amazon. Oczywiście człowiek jest cały czas potrzebny, jednak bardziej jako osoba zarządzająca niż pracownik. Dlaczego piszę o tym na moim blogu? Z prostej przyczyny. Wiele czynności w marketingu możesz sobie ułatwić lub zautomatyzować? Oto kilka konkretnych przykładów:

Czytaj całość