MONaR, czyli Marketing Oparty Na Relacjach

MONaR, czyli Marketing Oparty Na Relacjach

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

Co pewien czas przez polski e-biznes przechodzi fala nowych odkryć marketingowych. Na początku była stara metoda – zakładasz bloga, budujesz listę, pytasz czytelników jaki mają problem, tworzysz lub znajdujesz produkt, który rozwiązuje ich problem, wysyłasz emaile i sprzedajesz.

Potem ktoś wyeliminował bloga. Bo i  po co? Możesz kupić płatną reklamę, zbudować listę, spytać klientów jaki mają problem i wysłać im kolejkę emaili z autorespodnera, która zbuduje autorytet eksperta i obali główne obiekcje. Potem wyślesz klika emaili, które sprzedadzą Twój produkt.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły
3 komentarze

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Nietypowa forma promocji włamywała się do domów żeby posprzątać

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.53 letnia Susan Warren opracowała...

Zamknij