Jak zwiększyć skuteczność email marketingu?

Jak zwiększyć skuteczność email marketingu?

Przeczytasz ten artykuł w 4 min.

skutecznosc-email-marketingu-1

Jestem fanem skuteczności listy. Niestety, coraz więcej osób dostrzega skuteczność email marketingu. Co to oznacza dla Ciebie? Musisz zastanowić się nad urozmaiceniem Twoich działań. Posłuchaj, jeżeli Twój klient dostaje dziennie 10 emaili z super propozycjami to twój email z jeszcze lepszą ofertą może przepaść.

Nie twierdzę, że email marketing umiera. Nic z tych rzeczy, jeszcze przez lata będzie to najtańsza i najskuteczniejsza forma sprzedaży. Możesz jednak zrobić to inaczej niż Twoja konkurencja. Oto zestaw sprzedażowych dopalaczy. Jeżeli chcesz mieć więcej sprzedaży przetestuj te rozwiązania.

Facebook. Wow, ale odkrycie. Nie chodzi jednak o wpis na fanpejdżu. Jak wiesz Facebook zabił darmowy ruch z fanpejdży. Masz 1000 fanów, wrzucasz informację a widzi ją 57 osób. To tak jakby listonosz po pijaku zgubił torbę z listami. Jest jednak wyjście. Po każdym dodaniu postu na Facebooku, u dołu wpisu pojawia się przycisk promuj.

Jak Facebook każe sobie płacić za reklamę?

To dziwne, ale 98% przedsiębiorców go nie używa. Dlaczego? Strach paraliżuje te osoby. Jeszcze Ci zdziercy z Facebooka zażyczą sobie moich pieniędzy. Oczywiście, że Mark Zuckenberg z ekipą pobierze od Ciebie kilka złotych za wyświetlenie informacji wszystkim twoim fanom.

Głowa do góry, w gratisie zdobędziesz kilku nowych „lubiących”. Jeżeli Twoi klienci rzadziej otwierają emaile, pisz do nich za pomocą Facebooka. Wyrzucą Cię drzwiami to wejdź przez komin.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły
2 komentarze
  • Witam o tym, że trzeba rozmawiać z klientem przed wysłąniem mu emaila to nie wiedziałem. Zawsze ci wszyscy guru piszą, że stosują jakieś niesamowite triki w walce, o klienta, a zczaiłem ostatnio, że to nie prawda oni zwyczajnie mają dobre produkty plus trochę umiejętności sprzedaży i interes się kręci.

  • Rozmowa telefoniczna przed wysłaniem maila to dobry pomysł. Klient czuje, że został potraktowany indywidualnie. Nie wiem natomiast czy list tradycyjny będzie skuteczny. Ja bym potraktował go raczej jak kolejną ulotkę. Dostałem kiedyś imienny list z kuponem rabatowym od jakiejś firmy z okazji urodzin. Jednak nie wzbudził on we mnie jakichś skrajnych emocji, bo wiedziałem, że takie listy są wysyłane klientom codziennie z automatu.
    Michał Kałuża ostatnio opublikował..Sterowanie sympatiąMy Profile

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
4 proste sposoby na hipnotyczną sprzedaż

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.Mam świadomość, że termin hipnotyczna...

Zamknij