Jak w kilku słowach opisać swój biznes i wzbudzić dzikie pragnienie zakupu?

Jak w kilku słowach opisać swój biznes i wzbudzić dzikie pragnienie zakupu?

Przeczytasz ten artykuł w 4 min.

unikalna-propozycja-sprzedazy

W tym artykule poznasz 4 konkretne i zapomniane sposoby na zbudowanie przewagi nad nieświadomą zagrożenia konkurencją. Posłuchaj.

Kilka dni temu rozmawiałem na Skypie z jednym z moich klientów. Rozmawialiśmy długo o problemach jego firmy. Nie martw się, w większości spraw mogłem szybko mu pomóc. Problem w tym, że dopiero po 2 godzinach zrozumiałem na czym polega jego biznes. Jeżeli nie wiesz o czym mówię, to przedstaw teraz swój biznes w 5 słowach.

Zrób to tak, żeby przekaz był krystalicznie czysty i przy okazji motywował do zakupu u Ciebie. Jak widzisz nawet najwięksi gracze na rynku mają z tym problem. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić jestem po to, żeby Ci pomóc.

Unikalna propozycja sprzedaży w praktyce

Po pierwsze – stwórz unikalną propozycję sprzedaży. Na początku zadaj sobie pytanie czym Twoja firma wyróżnia się na tle innych? Jeżeli tego nie wiesz to zacznij pytać o to swoich klientów. Możesz zadzwonić do tych, którzy płaca Ci najwięcej. Zapytaj ich wprost: dlaczego wybrał Pan naszą firmę?
Po drugie – stań się maniakiem słuchania klientów. Uczul też pracowników. Niech zapisują spontaniczne pochwały. Jeżeli jesteś pesymistycznie nastawiony do życia to prawdopodobnie niezbyt dobrze oceniasz też swoją firmę.

To dziwne, ale często działamy irracjonalnie. Nie zmienia to faktu, że klienci z jakiegoś powodu wybierają Twoją firmę spośród konkurencji . To jeszcze nic. Jestem przekonany, że są osoby, które uwielbiają, a nawet kochają Twój biznes. Najgorsze, że to, na co ty nie zwracasz uwagi dla klientów może być kluczowe.

Unikalna propozycja sprzedaży Paczkomatów

Posłuchaj tego. Większość właścicieli firm kurierskich myślała, że ludzie najbardziej cenią fakt, że paczka dociera od sprzedawcy pod same drzwi kupującego. I tak jest. Jest jednak mały problem. Osoby, które pracują do godziny np. 17.00 i nie mają służby, która odbierze, im paczkę, mają problem.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły
5 komentarzy
  • To prawda. Jeżeli w kilku słowach nie jesteś w stanie opisać swojej firmy, to jak zrobisz to w krótkiej rozmowie telefonicznej z nowym klientem…
    Jesteśmy na początku naszej drogi uruchamiając właśnie specjalistyczny serwis z ofertami nieruchomości komercyjnych (PGNK.pl) i muszę powiedzieć, że mimo, iż każdy z nas ma dość bogate doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, to im bliżej do startu, tym bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, że jeszcze wielu rzeczy nie wiemy.
    Właśnie takie strony jak Twoje nam to uzmysławiają.
    Jak wiadomo, człowiek całe życie się uczy a głupim umiera 🙂

  • Bardzo sluszne porady, jezeli nie bedziemy robic badan kto jest naszym dokladnym klientem, oraz ciagle ulepszac swoich ofert produktowych to bardzo duzo na tym stracimy 🙂 Musimy dokladnie przemyslec kto jest naszym klientem i dostosowac oferte do najczesciej odwiedzanej grupy wiekowej, płci itp.
    Travis ostatnio opublikował..O czym rozmawiać z dziewczynąMy Profile

  • Hmm dobre pytanie: jak opisać swój biznes w pięciu słowach. Rzeczywiście chyba świadomość własnych możliwości, a raczej jej brak ogranicza rozwój wielu firm.

  • Klient to niczym szklana bombka – jak nie będziesz dbał, chuchał i dmuchał to się zbije 🙂 Co do Paczkomatów – uważam, że na dziś to jest obowiązkowy punkt dostawy, żeby przyciągnąć klienta do swojej firmy. Zresztą rozwój samych Paczkomatów pokazuje jak wielkie jest nimi zainteresowanie i ich zapotrzebowanie.

  • Skuteczne badania rynku pozwolą nam skutecznie dopasować się do klientów 🙂

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak sprzedawać i spowodować żeby to klient błagał Cię o produkt?

Przeczytasz ten artykuł w 4 min.Nastawienie umysłu Czy wyobrażasz sobie...

Zamknij