Jak sprzedać więcej, czyli mało znana zasada eliminacji

Jak sprzedać więcej, czyli mało znana zasada eliminacji

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Intuicyjnie sprzedawca w większości sklepów myśli, że jego praca ma polegać na zachwalaniu produktów. To trochę dziwne, gdyż większość z nas natychmiast reaguje z rezerwą na różnego typu działania promocyjne. Całkiem inaczej jest z doradzaniem klientowi.

Najprościej rozróżniam to w taki sposób: gdy cały czas mówi sprzedawca – jest mało skuteczny, gdyż skupia się na agresywnej sprzedaży, gdy częściej mnie pyta niż mówi, oznacza to, że zaczyna mi doradzać.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Czego o marketingu nauczysz się od akordeonisty grającego na ulicy?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Zaciekawiło mnie ostatnio jak różne...

Zamknij