Jak mała zmiana w karcie lojalnościowej może zwiększyć zyski o 15 %?

Jak mała zmiana w karcie lojalnościowej może zwiększyć zyski o 15 %?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.

Eksperyment wykonano w jednej z myjni samochodowych. Klient, który odwiedził myjnię 8 razy dostawał 9 mycie gratis. Taki zabieg stosuje się bardzo często nie tylko w myjniach samochodowych. Czy jest jednak sposób na to, aby taka karta lojalnościowa generowała 15% więcej zysku, przy zmianie tylko jednego , małego elementu? Okazało się, że tak.




Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak sprzedać drogą reklamę na telebimie?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Czy możesz wyobrazić sobie szczerbatego...

Zamknij