Jak jedna mała zmiana podwoiła sprzedaż w firmie Alka-Seltzer?

Jak jedna mała zmiana podwoiła sprzedaż w firmie Alka-Seltzer?

Przeczytasz ten artykuł w 1 min.

Przykład, który opiszę jest chyba najlepszą ilustracja tego jak psychologia sprzedaży może wpłynąć błyskawicznie na podwojenie sprzedaży. Firma Alka-Seltzer reklamując swój środek na ból głowy promowała go zdjęciem na którym ktoś wrzuca do wody jedną pastylkę. Podczas jednej z dyskusji dotyczącej strategii reklamowej dla firmy Herta Hertzog (austriacka specjalistka w dziedzinie reklamy) powiedziała „Pokażcie rękę, która wrzuca dwie tabletki”.




Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Co zrobić, żeby podwoić dochody na allegro?

Przeczytasz ten artykuł w 2 min.Pytanie jest bardzo ogólne, jednak...

Zamknij