Jak dowiedzieć się czego potrzebuje klient? 3 błyskawiczne sposoby

Jak dowiedzieć się czego potrzebuje klient? 3 błyskawiczne sposoby

Przeczytasz ten artykuł w 3 min.

bol-klientaJednym z najsilniejszych kluczy do udanej sprzedaży jest zidentyfikowanie największego problemu klienta. Ja nazywam to bólem klienta. Jeżeli znajdziesz ten obszar już tylko milimetry dzielą Cię od głośnego tak Twojego rozmówcy. W jaki sposób odkryć problem Twojej grupy klientów.

Sposób 1 Zadawaj właściwe pytania

Ja bardzo często zadaję czytelnikom mojego blogu pytanie Jaki jest Twój największy problem w sprzedaży? Jaki jest Twój najważniejszy problem w prowadzeniu firmy? Dzięki temu mogę pisać lepsze oferty i tworzyć produkty, które sprzedają się w 48 godzin od premiery.

Jeżeli sprzedajesz powierzchnie reklamowe zapytaj Jaki jest Pana największy problem jeżeli chodzi o pozyskiwanie klientów?

Jeżeli sprzedajesz oprogramowanie do zarządzania hotelem zapytaj Jaki jest Pana najważniejszy problem jeżeli chodzi o zarządzanie hotelem?

Jak widzisz Twoje pytania naprowadzają klienta na rozwiązanie, którym jest Twój produkt.

Ćwiczenie

Wymyśl 3 pytania, które naprowadzą Twojego klienta na rozwiązanie, którym jest Twój produkt.


Podaj imię:

Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.



Kolejne, ciekawe artykuły
8 komentarzy
  • Ciekawe sposoby na podejście klienta od normalnej strony, czyli po ludzku. W ten sposób szybko zyskasz zadowolonych klientów i zaczniesz budować jakieś związki z nimi.

  • Ja planuję wykorzystać sposób pierwszy lecz na razie buduję treść na bloga być móc zbierać adresy mailowe. W mojej dziedzinie jest wielu początkujących więc spytanie z czym mają problem a następnie wyjaśnienie go będzie świetnym sposobem.

  • Są to bardzo ważne porady, tym bardziej, że na dobrą sprawę nie powinno się nawet prezentować własnego produktu, zanim nie wybada się potrzeb klienta. Jeśli podkreślimy w produkcie cechy które nam wydają się atrakcyjnie możemy z nim nie trafić do odbiorcy, bo może zależeć mu na czymś całkiem innym i w takiej sytuacji trudno jest ponownie zaprezentować produkt

  • Tak naprawdę to owszem, ćwiczeniami można sobie pomóc, ale uważam, że tak czy siak trzeba mieć to coś, ten urok osobisty, który sprawi, że jednak umiesz użyć swoich umiejętności perswazji.

  • Coraz trudniej rozmawia się z potencjalnym klientem, bo są już wyczuleni na agresywnych sprzedawców, tanie zagrywki też się już nie sprawdzają. Z klientem trzeba rozmawiać po ludzku, normalnie. By zbudować dobrą relację, a z czasem zbudować zaufanie.

  • Podobają mi się te sposoby, które podsunąłeś. Ten z drukarką jest bardzo praktyczny, bo co jakiś czas, faktycznie czeka nas wymiana tego urządzenia i można podsunąć klientowi nowy model.

  • Wszystkie te trzy sposoby na pozyskanie klienta to strzał w dziesiątkę.Trzeci punkt najbardziej pasuje do naszego społeczeństwa ,bo w ciągu dnia nawet jak jesteś w pracy czy w sklepie bez przerwy ktoś na coś narzeka , a wystarczy włączyć się w rozmowę i stajesz się sprzymierzeńcem.

  • W pełni się zgadzam. Podstawa to wybadanie potrzeb klienta. Powinno się to zrobić zanim zaproponuje się w ogóle jakikolwiek produkt. Dopiero potem możemy zaczynać zabawę ze sprzedażą.

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)

CommentLuv badge

Przeczytaj poprzedni wpis:
Opinie

Przeczytasz ten artykuł w 15 min.Na tej stronie znajdziesz opinie...

Zamknij