Chcesz to sprzedać? Popatrz na swój język

Chcesz to sprzedać? Popatrz na swój język

pozytywna-firmaDokładnie bardziej chodzi mi o wsłuchanie się w nasz język. Podczas ostatniego szkolenia dla początkujących przedsiębiorców, “rzuciła mi się w uszy” pewna przerażająca prawidłowość. Gdy zadałem pytanie:

Co jest Twoim biznesem?

Większość kursantów odpowiadało zaczynając od miażdżących mój mózg słów:

– spróbuję, będę próbowała, myślę o biznesie ….

Jeżeli tak będziesz zaczynać myślenie o swojej sprzedaży nie oczekuj ognistych fajerwerków. Dlaczego to ma takie znaczenie? Pomyśl. słowa, które wypowiadasz słyszą osoby w Twoim otoczeniu, ale nie oszukuj się – TY także doskonale je słyszysz.

Twój mózg jest niesamowicie uczulony na to, co wypływa z Twoich ust. Są to polecenia, które Twoja podświadomość traktuje jak plan rozgrywki. Jeżeli mówisz o swoim biznesie bez wiary, jeśli Twój mózg słyszy marudę, po prostu gdzieś w jego szarych komórkach powstaje wniosek – on, ona, tak naprawdę tego nie chce.

Jeżeli myślisz o sukcesie w jakiejkolwiek dziedzinie nie możesz zaczynać od jęczenia i porażającego braku wiary. Jeszcze lepsze, tej wiary potrzebujesz na kilka miesięcy lub lat – zależy co chcesz zrobić.

Rada na koniec

Na koniec prosta rada. Jeżeli planujesz założyć założyć biznes, naucz się o nim mówić jak zwycięzca. Stwórz jak najprędzej ustny opis Twojego przedsięwzięcia i przećwicz go. Niech to będą 3 zdania, ale wypowiedziane z pasją, pełne silnych wyrazów. Do dzieła.

Więcej perswazyjnych porad >>


Kolejne, ciekawe artykuły

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)