A TY w jakim jesteś transie?

A TY w jakim jesteś transie?

hipnozaCzym jest TRANS? Jest to pojęcie, które trafiło do marketingu z kręgu ludzi zajmujących się hipnozą i marketingiem jednocześnie. Wcale się temu nie dziwię. Gdy widzę jak większość osób robi zakupy TO określenie trans hipnotyczny to najdelikatniejsza forma jakiej można wtedy użyć. Jednak trans nie dotyczy wyłącznie zakupów. Gdy czegokolwiek niezwykle mocno pożądamy i tracimy moc logicznego myślenia wtedy właśnie jesteśmy w transie.

Jak to wykorzystać w zwiększaniu sprzedaży?

Po pierwsze, gdy odkryjesz czyjś trans jesteś już o krok od sprzedaży. Najogólniej mówiąc gdy dotrzesz do najgłębszych potrzeb swojego klienta i odkryjesz o czym nieustannie myśli. Jeżeli podsuniesz mu rozwiązanie TEGO problemu w postaci Twojej propozycji nic już nie powinno dzielić was od podpisania umowy. Po czym więc poznajemy ten trans?

  1. Klient ciągle powtarza w swojej wypowiedzi to, co wypełnia jego umysł. Jeżeli jego firma boryka się z problemami finansowymi, to kilka razy usłyszysz, że ON i Jego firma nie mają pieniędzy. To jest właśnie potężny trans. Jeżeli podsuniesz mu podpowiedź na pytanie jak zmniejszyć wydatki w jego firmie, to już to sprzedałeś.
  2. Odkryj zbiorowe transy. Posłuchaj ludzi w kolejkach, w poczekalni czy w tramwaju. Wsłuchaj się w rozmowy ludzi tam gdzie są Twoi potencjalni klienci. Tam aż jest gorąco od przeróżnych transów – nie mam pieniędzy, nie mam czasu, boli mnie to i tamto, nie chcę już tam pracować, nienawidzę swojego szefa itd. To tylko jednostkowe przykłady z całej litanii. Jeżeli posiadasz produkt, który obiecuje wyjście z któregokolwiek z tych problemów to wejdź do tej grupy i zamachaj tym produktem. Tylko tyle.

Poznaj inne sekrety perswazji >>

Gdy idziesz na spacer przypatrz się ludziom i zadaj sobie pytanie O  czym oni teraz myślą? Czego potrzebują? Gdy kupujesz w markecie, zadaj sobie pytanie – co się dzieje z tymi osobami, że kupują akurat to i w takich ilościach?

Trans i produkty zdrowotne

Przykładowo, ostatnio spotykam osoby, które sprzedają różne SUPER preparaty czy soki, które mają przedłużyć nasze cudowne życie. Jest to trafiony produkt dla osób, które żyją w transie – dużo pracuję, nie dbam o zdrowie, pewnie zabiorę się z tego świata po 40-tce. Wiem, że to dziwne, ale uwierz mi są osoby, które mają zaplanowaną swoją śmierć.Gdy podejdziesz do takiej osoby z buteleczką magicznego soku z “czegośtam” i opowiesz, że łyżeczka dziennie załatwi wszystkie jego zaniedbania dotyczące dbałości o własne ciało to trafisz w jego trans. I TO jest TO! Takich ludzi masz szukać.

Niestety, część TYCH sprzedawców, namawia godzinami na ten produkt chłopów zdrowych jak ryba (może nawet jak KOŃ), tylko dlatego, że akurat ich spotkali. Ich trans to wysiłek, siłownia i aktywne spędzanie czasu. Nie ruszy ich łyżeczka dziennie, bo oni chcą być zdrowi, ale w inny sposób.To tylko jeden z przykładów, ale pokazuje ona jak słaby trans daje słabą sprzedaż.

Napisz w komentarzu w jakim transie są Twoi klienci.


Kolejne, ciekawe artykuły
2 komentarze
  • […] Po pierwsze, gdy odkryjesz czyjś trans jesteś już o krok od sprzedaży. Najogólniej mówiąc gdy dotrzesz do najgłębszych potrzeb swojego klienta i odkryjesz o czym nieustannie myśli. Jeżeli podsuniesz mu rozwiązanie TEGO problemu w postaci Twojej propozycji nic już nie powinno dzielić was od podpisania umowy. Po czym więc poznajemy ten trans? (more…) […]

  • po tych wszystkich artykułach na twoim blogu moja sprzedaż na allegro wzrosła 15 krotnie czytam każdy z uwagą bo warto chociaż nie wszystkie przemyślenia są trafione to 95 % jest pomocnych teraz przerobię trochę tekstów i wypróbuję jak przenieść klienta na wyższy poziom fajnie byłoby gdybyś napisał jak dowartościować stałego klienta wszelkie rabaty itp to już mało działa trzeba wydumać coś extra

Zostaw komentarz

Twój komentarz

Twoje imię
Adres strony (opcjonalnie)